Geisterblitz

Hoop dat die te veel verkocht word en dat ik mijn 2 boxen niet krijg, maar me geld terug. Hoef ik ook niet te zeuren over annuleren. (van me auto die morgen 2000 euro goedkoper is dan vandaag) Dat ze het dan raar vinden dat je wil annuleren of aanpassen van je bestelling omdat je daar wettelijk recht op heb.

Dat is met vuurwerk lastig om van te voren te zeggen.. Wat het gaat doen.
Maar annuleren van je bestelling online is altijd te annuleren.
https://www.ictrecht.nl/blog/het-recht-van-annuleren-voor-levering

Jeetje wat is ie slecht geworden zeg.

' jaah het was echt productie op de demo hoor'

Schoten ze op de demo niet een halve pallet van die dingen, met daar tussendoor nog een andere knalcake?? Best kans dat het wel productie was, maar ons zand in de ogen is gestrooid op deze manier. En ik zeg ons, maar bedoel natuurlijk de winkeliers. Voor de freaks schieten ze geen demo.

Ja, dit is helemaal niks. Blij dat ik de koop niet gedaan heb. Ergens snap ik niet dat Mania de hype niet gewoon gelaten heeft voor wat het is en helemaal niks meer op de markt heeft gebracht. Denk dat iedereen wel wist dat hij niet meer ging worden zoals vorig jaar. Wat nu bijblijft is deze teleurstelling ipv die dikke bak vorig jaar!

Ja, dit is helemaal niks. Blij dat ik de koop niet gedaan heb. Ergens snap ik niet dat Mania de hype niet gewoon gelaten heeft voor wat het is en helemaal niks meer op de markt heeft gebracht. Denk dat iedereen wel wist dat hij niet meer ging worden zoals vorig jaar. Wat nu bijblijft is deze teleurstelling ipv die dikke bak vorig jaar!

Vind eerder dat het aan de prijs ligt. Niet op de markt brengen omdat het stukken minder presteerd is onzin. Dat het product stukken achteruit gegaan is is 1 ding maar verkoop de box dan als goede "concurrent" ten opzichte van de special 4 rond de 60,-. Voor mij ook reden om deze niet erbij te nemen maar de gemiddelde consu let niet op het eerder gepresteerde.

Heb hem zelf niet besteld, dus gelukkig heb ik deze stress niet. Maar vind ik hem op het rare manier van schieten na, niet verkeerd klinken.

Kijk ik heb de vorige ook niet live gehoord, dus ik ga uit van de beelden.

Heel jammer dat VuurwerkMania ze niet per 1 of twee heeft geschoten op de demo, want het productfilmpje wat VuurwerkMania aanlevert is duidelijk de betere 2019 batch. Terwijl het ze zou sieren als ze een video van de 2020 batch zouden aanleveren aan de dealers. Nu krijg je dat winkeliers de 2020 batch gaan verkopen met een filmpje van de 2019 batch. Zie post hier boven.

Dit is enerzijds natuurlijk niet de schuld van de winkelier, die krijgen het filmpje zo aangeleverd, anderzijds is het zo duidelijk dat dit verschilt van de 2020 batch.

Het is niet zo dat de 2020 versie nou helemaal niks is ofzo, alleen vooral bij de knal is er een substantieel verschil tussen hoe luid de knallen zijn. Het is dan ook taak van de importeur in eerste instantie, en de winkelier in tweede instantie om eerlijke informatie te verschaffen aan degene die het product koopt. Daarbij helpt het dus niet om een product per 10 te schieten op de demo, en niet per 1 of 2, waardoor ze voor een productfilmpje van 1 box moeten uitwijken naar een filmpje van de veel betere 2019 batch. Heel jammer VuurwerkMania.

De azijn was anders prima trouwens:rolleyes:

Volgens mij is mijn idee over de Geisterblitz aardig bevestigd.
VuurwerkMania, gezien de 2020 versie is geschoten op de demo van Röder Feuerwerk doen jullie er goed aan om het misleidende China filmpje te verwijderen, en er voor te zorgen dat er een filmpje van de Geisterblitz op de Röder demo op de site komt te staan. Check maar eens het filmpje wat jullie nu op de site hebben staan, en het verschil. Natuurlijk verschillen alle producten met de China-sample op video, alleen hier is het verschil dusdanig groot, en is het van dusdanig belang dat er eerlijke informatie wordt verstrekt, dat het mooi zou zijn als het filmpje wordt vervangen.

Volgens mij is mijn idee over de Geisterblitz aardig bevestigd.
VuurwerkMania, gezien de 2020 versie is geschoten op de demo van Röder Feuerwerk doen jullie er goed aan om het misleidende China filmpje te verwijderen, en er voor te zorgen dat er een filmpje van de Geisterblitz op de Röder demo op de site komt te staan. Check maar eens het filmpje wat jullie nu op de site hebben staan, en het verschil. Natuurlijk verschillen alle producten met de China-sample op video, alleen hier is het verschil dusdanig groot, en is het van dusdanig belang dat er eerlijke informatie wordt verstrekt, dat het mooi zou zijn als het filmpje wordt vervangen.

Poh, je krijgt het nog druk de komende maanden om alle importeurs op deze manier bij elk artikel dat een filmpje heeft dat harder, dikker, groter, gaver, enz. overkomt dan de beleving en/of verwachting aan te spreken. Want dat zijn er immers honderden waarvan bepaalde licht- en kleurfilters zijn aangezet, het geluid dik is opgepompt, er samples worden geschoten, de kleuren niet kloppen, crackling ipv popping stars, enz.... :wink:

Ik heb 'm live een paar keer mee mogen maken en nu een paar keer vanaf een stream of YT-video en ik vind het allemaal nog wel mee vallen. Ondertussen vaart de aandacht er geweldig bij... alweer 12 pagina's vol reacties!! :cool:

Zoveel is dat niet hè...er zijn boxen met tientallen pagina's waar niet eens een filmpje is.

Klinkt zo alsof je je er om verkneukelt. Je verkoopt deze toch niet ook nog hè? Als winkelier met een freakactietopic ligt belangenverstrengeling op de loer.

Laatst bewerkt:
Poh, je krijgt het nog druk de komende maanden om alle importeurs op deze manier bij elk artikel dat een filmpje heeft dat harder, dikker, groter, gaver, enz. overkomt dan de beleving en/of verwachting aan te spreken. Want dat zijn er immers honderden waarvan bepaalde licht- en kleurfilters zijn aangezet, het geluid dik is opgepompt, er samples worden geschoten, de kleuren niet kloppen, crackling ipv popping stars, enz.... :wink:

Ik heb 'm live een paar keer mee mogen maken en nu een paar keer vanaf een stream of YT-video en ik vind het allemaal nog wel mee vallen. Ondertussen vaart de aandacht er geweldig bij... alweer 12 pagina's vol reacties!! :cool:

Ja behoorlijk irritant he, als iedereen continu zn bestelling wil annuleren omdat er 'eerlijke' product filmpjes naar buiten komen.

Zoveel is dat niet hè...er zijn boxen met tientallen pagina's waar niet eens een filmpje is. Klinkt zo alsof je de misleidende praktijken van importeurs goedkeurt.

Ik keur het niet goed maar ik zie wel een hetze ontstaan. Elk jaar is er weer een andere importeur of artikel die/dat kennelijk publiekelijk op voorhand (!!) aan de schandpaal moet. En dat begrijp ik niet. Na Oud & Nieuw kun je er pas echt over oordelen. Ook nu wordt er weer gereageerd naar aanleiding van beeldmateriaal op een demo, met veiligheidsafstanden, op camera en vervolgens op mensen die daarop reageren.

Back
Bovenaan