Rocketfreak
VWC lid
Voor €74 overweeg ik hem toch... 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gelukkig 2 stuks 2019 in nijverdal in het voorjaar besteld, daarna is het over met de pret. Die nieuwe versie is toch wel een stukje minder. Toch blijven sommige mensen naïef op het forum, heerlijk.
Ik denk dat ze de 2019 echt niet meer hebben, die zijn tijdens het happy hour echt wel voor weinig over de toonbank gegaan vermoed ik.ik vind dit ook wel een gewaagde uitspraak... met name het gedeelte over naïviteit. Ben je namelijk van mening dat men 2 juiste jaartallen voor jou achterhoudt? of zou een schoolgaande orderpicker die op 27 december jouw bestelling klaarzet gewoon de bovenste van de stapel pakken?![]()
ik vind dit ook wel een gewaagde uitspraak... met name het gedeelte over naïviteit. Ben je namelijk van mening dat men 2 juiste jaartallen voor jou achterhoudt? of zou een schoolgaande orderpicker die op 27 december jouw bestelling klaarzet gewoon de bovenste van de stapel pakken?![]()
Als men expliciet de 2019 batch aanbiedt, dan zal men wel moeten.Ben je namelijk van mening dat men 2 juiste jaartallen voor jou achterhoudt? of zou een schoolgaande orderpicker die op 27 december jouw bestelling klaarzet gewoon de bovenste van de stapel pakken?![]()
Dan nog..Sterker nog mijn bestelling werd 2 jaar terug nog gewoon op de afhaaldag nog bij elkaar gezocht.
happy hour??Ik denk dat ze de 2019 echt niet meer hebben, die zijn tijdens het happy hour echt wel voor weinig over de toonbank gegaan vermoed ik.
Nou, het gaat weer spannend worden. Zojuist officieel van Mania vernomen dat er minder gaan binnenkomen vanuit China dan dat er door hen ingekocht zijn...![]()
Kunnen ze hem alvast van de website afhalen, anders hebben we weer dat gezeik dat je een half uur in de winkel staat met deze Corona tijd om een mooi vervangend product te krijgen.
Nou, het gaat weer spannend worden. Zojuist officieel van Mania vernomen dat er minder gaan binnenkomen vanuit China dan dat er door hen ingekocht zijn...![]()
Meer details hierover?