Geisterblitz

Ik wacht gewoon de demo af, kan nu wel speculeren wat op zich best leuke discussies oplevert.
Echter is mij het SAS verhaal compleet onduidelijk, kan iemand hier uitsluitsel over geven incl. onderbouwing?

Gelukkig 2 stuks 2019 in nijverdal in het voorjaar besteld, daarna is het over met de pret. Die nieuwe versie is toch wel een stukje minder. Toch blijven sommige mensen naïef op het forum, heerlijk.

ik vind dit ook wel een gewaagde uitspraak... met name het gedeelte over naïviteit. Ben je namelijk van mening dat men 2 juiste jaartallen voor jou achterhoudt? of zou een schoolgaande orderpicker die op 27 december jouw bestelling klaarzet gewoon de bovenste van de stapel pakken? ;)

ik vind dit ook wel een gewaagde uitspraak... met name het gedeelte over naïviteit. Ben je namelijk van mening dat men 2 juiste jaartallen voor jou achterhoudt? of zou een schoolgaande orderpicker die op 27 december jouw bestelling klaarzet gewoon de bovenste van de stapel pakken? ;)
Ik denk dat ze de 2019 echt niet meer hebben, die zijn tijdens het happy hour echt wel voor weinig over de toonbank gegaan vermoed ik.

Enorm aan het twijfelen tussen deze en de 60/25 The Final van VWT.
Wil een bak als dit eigenlijk op 2 momenten schieten, en qua prijs is de 60/25 wel aantrekkelijker...

Sterker nog mijn bestelling werd 2 jaar terug nog gewoon op de afhaaldag nog bij elkaar gezocht.

Ben je namelijk van mening dat men 2 juiste jaartallen voor jou achterhoudt? of zou een schoolgaande orderpicker die op 27 december jouw bestelling klaarzet gewoon de bovenste van de stapel pakken? ;)
Als men expliciet de 2019 batch aanbiedt, dan zal men wel moeten.

Maar goed, als je dan alsnog de 2020 versie voorgeschoteld krijgt, dan zal je zelf moeten bepalen of je daarmee akkoord gaat of niet :)

Sterker nog mijn bestelling werd 2 jaar terug nog gewoon op de afhaaldag nog bij elkaar gezocht.
Dan nog..
Een goede verkoper zal in dat geval simpelweg een stapel 2019 en een stapel 2020 hebben, en dan de juiste bestelling picken en uitleveren.

Nou, het gaat weer spannend worden. Zojuist officieel van Mania vernomen dat er minder gaan binnenkomen vanuit China dan dat er door hen ingekocht zijn... :no:

Nou, het gaat weer spannend worden. Zojuist officieel van Mania vernomen dat er minder gaan binnenkomen vanuit China dan dat er door hen ingekocht zijn... :no:

Kunnen ze hem alvast van de website afhalen, anders hebben we weer dat gezeik dat je een half uur in de winkel staat met deze Corona tijd om een mooi vervangend product te krijgen.

Kunnen ze hem alvast van de website afhalen, anders hebben we weer dat gezeik dat je een half uur in de winkel staat met deze Corona tijd om een mooi vervangend product te krijgen.

Nou, dat denk ik niet. Het betekent niet dat dit artikel uitverkocht is voor consumenten. Alleen winkeliers krijgen inmiddels wel te horen dat er minder gaan komen dan dat ze hebben ingekocht met de eerder genoemde reden. Heel veel winkels moeten nog gaan beginnen met de verkoop en die hebben dit artikel ook gewoon in de folder staan. Die zullen alleen met een lagere verkoopvoorraad gaan werken. De uitdaging zit 'm vooral bij winkels die al vroeg beginnen met de verkoop.

Roder heeft deze vanavond op de demo geschoten...

Ik werd er echt niet blij van.
Fluit was goed maar die knal hadden ze beter weg kunnen laten.

Hoop dat die te veel verkocht word en dat ik mijn 2 boxen niet krijg, maar me geld terug. Hoef ik ook niet te zeuren over annuleren. (van me auto die morgen 2000 euro goedkoper is dan vandaag) Dat ze het dan raar vinden dat je wil annuleren of aanpassen van je bestelling omdat je daar wettelijk recht op heb.

Back
Bovenaan