Politie vindt zwaar vuurwerk in woning

In principr heb je een punt. Alleen bereik de dreun van een 50 grammer of een 300mm de oren van veel meer anti's, dan een trektouwtje.
CQ, meer mensen worden getriggered door de hardere knallen.

En de twijfelaar duw je er ook mee naar links helaas. De nog bijzonder grote groep die de jaarwisseling wel leuk vind met wat vuurwerk, maar al die harde dreunen wel zat is.
Het allemaal niet zo zwart-wit als het soms lijkt

Begrijp me niet verkeerd, ik houd me al jaren netjes aan de regeltjes, enige regel die ik overtreed is die 25kg regel, heb op scholen voorlichting gegeven en vuurwerkbrillen en aansteeklontjes uitgedeeld maar ik heb gemerkt dat het allemaal geen reet uitmaakt, op oud en nieuw krijg ik ook scheldpartijen en bedreigingen naar me toe voor cat 2 consumentenblokjes, die anti's maakt het allemaal niet uit joh die willen gewoon alles weg hebben. We hebben gewoon pech dat er zoveel mensen zijn die op links stemmen

F3 is volgend jaar verboden en er is een motie ingediend voor F2 vuurpijltjes en rotjes :p Ik heb de hoop al lang opgegeven. Fallas word het nieuwe oud&nieuw voor mij

Begrijp me niet verkeerd, ik houd me al jaren netjes aan de regeltjes, enige regel die ik overtreed is die 25kg regel, heb op scholen voorlichting gegeven en vuurwerkbrillen en aansteeklontjes uitgedeeld maar ik heb gemerkt dat het allemaal geen reet uitmaakt, op oud en nieuw krijg ik ook scheldpartijen en bedreigingen naar me toe voor cat 2 consumentenblokjes, die anti's maakt het allemaal niet uit joh die willen gewoon alles weg hebben. We hebben gewoon pech dat er zoveel mensen zijn die op links stemmen

F3 is volgend jaar verboden en er is een motie ingediend voor F2 vuurpijltjes en rotjes :p Ik heb de hoop al lang opgegeven. Fallas word het nieuwe oud&nieuw voor mij
Ik deel en hoor graag andere ervaringen. Iedereen heeft een andere omgeving waarin hij/zij vuurwerk bezigt, dat makt het ook zo mooi.
Mijn ervaringen zijn gelukkig iets positiever dan de jouwe als ik het zo hoor. Dat helpt wel om inzicht te krijgen.

Het commentaar op Nederlands cat 2 heb ik voorheen ook gehad (toen was er nog geen cat 2 of CE). Dr mensen die daar helemal tegen flippen zijn een gevalletje apart vertel ik mezelf altijd maar

Ik deel en hoor graag andere ervaringen. Iedereen heeft een andere omgeving waarin hij/zij vuurwerk bezigt, dat makt het ook zo mooi.
Mijn ervaringen zijn gelukkig iets positiever dan de jouwe als ik het zo hoor. Dat helpt wel om inzicht te krijgen.

Het commentaar op Nederlands cat 2 heb ik voorheen ook gehad (toen was er nog geen cat 2 of CE). Dr mensen die daar helemal tegen flippen zijn een gevalletje apart vertel ik mezelf altijd maar

Klopt inderdaad, het zijn vaak wel mafketels die zo flippen. Vorig jaar stond ik wat pijltjes te schieten met wat lui op het plein hier, toen kwam er in de verte een vrouw met een hond aan dus ik zei tegen iedereen dat ze even moesten stoppen tot die vrouw weer weg was, wel zo netjes aangezien haar hond misschien bang is. Dus wij staan geduldig te wachten, komt die vrouw bijna stampvoetend aan en begint toch een partij te schreeuwen "Ja je gaat g*dverdomme niks van dat vuurwerk afsteken want ik moet mijn hond uitlaten blah blah blah ik hoop dat jullie je vingers verliezen blah blah blah" :D:bonk: Sta je dan met je goeie gedrag hahahahah En dat dan voor consumentenspul.

Op mijn vorige adres (toen ik nog een boefje was) stonden we gewoon t/m 150mm te schieten op een groot veld, kwam de hele buurt kijken, super gezellig altijd, er werden zelfs donaties gedaan door lui uit de buurt zodat we het jaar daarop weer zo'n show konden schieten :p Nu op m'n nieuwe adres moet ik uitkijken met mijn nederlandse consumentenblokjes dat ik geen bezem in m'n nek krijg van de plaatselijke groenlinksfanaat :sad:

Back
Bovenaan