[WINACTIE] Vuurwerkexpert.nl raad de plaat XXL Edition!

Meegedaan! en bedankt voor deze leuke prijsvraag.

Ik weet alleen niet zeker of mijn inzending helemaal goed is doorgekomen getuige de automatische reactie van Martijn:
"Bedankt voor uw e-mail.
Per 29 november 2019 ben ik niet meer in dienst van Broekhoff Vuurwerk. Voor dingende vragen kunt u het beste contact opnemen met kantoor via [email protected] of telefonisch op 0321 - 314474."
:shocked:

Meegedaan! en bedankt voor deze leuke prijsvraag.

Ik weet alleen niet zeker of mijn inzending helemaal goed is doorgekomen getuige de automatische reactie van Martijn:
"Bedankt voor uw e-mail.
Per 29 november 2019 ben ik niet meer in dienst van Broekhoff Vuurwerk. Voor dingende vragen kunt u het beste contact opnemen met kantoor via [email protected] of telefonisch op 0321 - 314474."
:shocked:

broekkie weg bij broekkhoff ? jammer weer

Hola! De inzendingen zijn netjes binnen hoor! En inderdaad, ik (Martijn) ben weg bij Broekhoff. Ik blijf wel de vwc accounts bijhouden tot het einde van het jaar. Daarna ben ik alleen nog terug te vinden als Avalanche.

Op het nippertje meegedaan. Was even zoekwerk maar volgens mij is het aardig gelukt. Nu hopen op deze hele gave prijs :)

Op de valreep de prijsvraag ingeleverd. Ook ik heb het mailtje ontvangen dat hij niet meer in dienst is, echter vertrouw ik er op dat het goed komt en wens ik Martijn een succesvolle voortzetting bij zijn volgende werkgever.

nog even op de valreep meegedaan :P , leuke speuractie !

edit: ook ik heb een mail gekregen zoals hierboven, hoop dat mijn inzending goedkomt

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan