Torrr
VWC lid
Ik kan het alvast uitspelen voor je; bazjooooooef...bammerdebambambambambam!
kan niet, het is maar een 6 schots blokje

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik kan het alvast uitspelen voor je; bazjooooooef...bammerdebambambambambam!
Misschien kan pyro utrecht dr wel een mooi filmpje van makenIk kan het alvast uitspelen voor je; bazjooooooef...bammerdebambambambambam!
6x bam toch?kan niet, het is maar een 6 schots blokje![]()
HahahahahaIk kan het alvast uitspelen voor je; bazjooooooef...bammerdebambambambambam!
Ik heb dit nagevraagd bij het Westen. Het Westen verkoopt een omlabeling met private label, maar die had jij uiteraard ook al gezien. Daar stond fluit in de omschrijving maar bij GBV zag ik dat weer niet. Een fluiter ertussen zoals vroeger bij de Asian Thunder cakes 100sh, dat leek mij wel wat. Ik begreep van Het Westen dat een fluit effect wel het plan was, maar dat dit toch uiteindelijk niet mogelijk was.Mijn excuses. Het stond tot voor kort wel zo in de beschrijving van Bestelvuurwerk. Maar dat is blijkbaar weggehaald.
Wellicht kan Jasper duidelijkheid geven?
Dat is nu de tweede knalcake die eigenlijk gewoon een cracklingcake blijkt te zijn. Zonde, was erg benieuwd naar zowel deze als de cubic thunder van broekhoff. Deze niet besteld en dat gaat ook niet meer gebeuren denk ik...
Excuus, is idd geen crackling. Dan nog niet echt het effect en de schietwijze waar ik op hoopte hahaWas sowieso ook niet bedoelt als knalcake maar een all@once vervanger voor de corsair thunder (ook met sier)
crackling zie ik verder niet in de film, maar dat kan aan mijn ogen liggen.
geen at once zoals de oude maar voor 2euro per stuk kun je er niet dubbel om liggen.
vind ze vergelijkbaar met een andere 7sh uit belgie, maar goed.