GBV Thunder

Mijn excuses. Het stond tot voor kort wel zo in de beschrijving van Bestelvuurwerk. Maar dat is blijkbaar weggehaald.
Wellicht kan Jasper duidelijkheid geven?
Ik heb dit nagevraagd bij het Westen. Het Westen verkoopt een omlabeling met private label, maar die had jij uiteraard ook al gezien. Daar stond fluit in de omschrijving maar bij GBV zag ik dat weer niet. Een fluiter ertussen zoals vroeger bij de Asian Thunder cakes 100sh, dat leek mij wel wat. Ik begreep van Het Westen dat een fluit effect wel het plan was, maar dat dit toch uiteindelijk niet mogelijk was.

Hier vul ik hem even zelf aan, maar ik vermoed dat het te maken heeft met plastic en mogelijk met de problemen omtrent fluit en kooien.

Hoe dan ook, de oude versie was ontzettend goed. Heb mij daar erg goed mee vermaakt. Ik hoop dat deze nieuwe kunnen tippen aan de voorgangers, want dan is het een leuke toevoeging. Ook ik kijk vol verwachting uit naar de productvideo.

Goed dat je het hebt nagevraagd. Inderdaad heeft dat dus een tijdje in de beschrijving gestaan, maar blijkbaar dus toch niet mogelijk. Enfin, we gaan het zien. Oude versie heb ik nog aardig wat potjes van liggen.

Moet eerlijk zeggen dat ik dit geen verbetering vindt. Na eerder het verdwijnen van de Thunderbolt/ Lightning Thunder van Broekhoff, waren de knalpotjes van GBV de enige echt all-at-once gevalletjes. Dat maakte ze heel leuk. Nu is het een gewoon een snelle blinkercake geworden. Voor de aanbiedingsprijs van 20 euro per 10 potjes (die je bij enkele winkels ziet) alsnog een leuk product. Maar voor 4/5 euro per cake laat ik hem liggen.

Ik vind het een beetje vreemd. De product omschrijving is:
"BAM! De rammer voor je oudejaarsavond; de GBV Thunder. Kleine cake met 6 schoten welke als salvo allemaal tegelijkertijd de lucht in worden gejaagd. De topper om rammend het nieuwe jaar in te luiden!"

Wat impliceert dat hij all-at-once is. En dit stond als ik het nog goed herinner (neem deze met een korrel zout) ook zo aangegeven op websites.

Terwijl het daadwerkelijke product een salvo is. Teleurstellend. Heel teleurstellend moet ik eerlijk in zijn, sinds ik all-at-once verwachtte.

Ach ja, verder ziet het er nog steeds prima uit hoor.:d

Dat is nu de tweede knalcake die eigenlijk gewoon een cracklingcake blijkt te zijn. Zonde, was erg benieuwd naar zowel deze als de cubic thunder van broekhoff. Deze niet besteld en dat gaat ook niet meer gebeuren denk ik...

Dat is nu de tweede knalcake die eigenlijk gewoon een cracklingcake blijkt te zijn. Zonde, was erg benieuwd naar zowel deze als de cubic thunder van broekhoff. Deze niet besteld en dat gaat ook niet meer gebeuren denk ik...

Was sowieso ook niet bedoelt als knalcake maar een all@once vervanger voor de corsair thunder (ook met sier)
crackling zie ik verder niet in de film, maar dat kan aan mijn ogen liggen.

geen at once zoals de oude maar voor 2euro per stuk kun je er niet dubbel om liggen.
vind ze vergelijkbaar met een andere 7sh uit belgie, maar goed.

Ah balen zeg, dit is echt een heel andere cake dan ik had verwacht. Die all at once waren echt tof, zeker met het kleur erbij. Dit is drie keer niks, blinker cakes hebben we genoeg. Wat hierboven gezegd wordt, dit is een snelle blinker cake. Gelukkig heb ik er niet teveel gehaald, en nog wat oude over van vorig jaar 😁

Was sowieso ook niet bedoelt als knalcake maar een all@once vervanger voor de corsair thunder (ook met sier)
crackling zie ik verder niet in de film, maar dat kan aan mijn ogen liggen.

geen at once zoals de oude maar voor 2euro per stuk kun je er niet dubbel om liggen.
vind ze vergelijkbaar met een andere 7sh uit belgie, maar goed.
Excuus, is idd geen crackling. Dan nog niet echt het effect en de schietwijze waar ik op hoopte haha

Back
Bovenaan