Garden of Eden

Jeroen kan je die cakes niet voorzien van zo'n clickfuse wat ook op de betere shells zitten? Dan kan je alle cakes heel makkelijk met elkaar verbinden zoals Tropic dat destijds ook op de tb303,304 en 305 had zitten. Iedereen snapt het en je hebt geen kwaliteitsverlies of geknutsel door pappa's die het niet snappen als ze om 24.00 half bezopen dat ding op straat zetten. Slechts een idee van mijn kant.

Heb 'm vanmiddag toch maar besteld! Bij Haokan in Pijnacker en Goudvuur in Gouda is deze bak ook nog te koop. Dus wees snel als je 'm toch nog wilt... :P

Als afsluiting zou ik wat knalcakes doen, ipv sier. Met de salutes die al in dit blok zitten loopt t leuk door. Maar smaken verschillen natuurlijk;)

Jawel, maar met sterren, dus dan heb je nog steeds het gevoel dat het sier is.
Je moet iets hebben wat puur alleen knal is of met ti-boeketje.
Dan heb je ook een afsluiter.

Jawel, maar met sterren, dus dan heb je nog steeds het gevoel dat het sier is.
Je moet iets hebben wat puur alleen knal is of met ti-boeketje.
Dan heb je ook een afsluiter.

Probleem is dan wel dat er volgens mij geen enkele knalcake kan tippen aan de salutes van de Garden of Eden. Bij de demo van Rowy werd een knalcake van Rubro geschoten na de Garden of Eden en dat was bijna lachwekkend. Heeft royal toevallig zelf een knalcake met dezelfde salutes als de Garden of Eden?

Probleem is dan wel dat er volgens mij geen enkele knalcake kan tippen aan de salutes van de Garden of Eden. Bij de demo van Rowy werd een knalcake van Rubro geschoten na de Garden of Eden en dat was bijna lachwekkend. Heeft royal toevallig zelf een knalcake met dezelfde salutes als de Garden of Eden?

De Thunder Flower misschien? knalt ook zeker niet verkeerd + lekker veel shots
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?28499-RFC-141245-Thunder-Flower-*Nieuw-2012*/page4

En anders de In Salute van Schuurmans per 2

Ik zeg aaien.
Een Silver Salute etc.
Alles er meteen uit, lekkere kei harde symphonica in air :D

Geen enkele knalcake kan tippen aan de salutea van de Garden of Eden? Dan heb ik toch een heel ander product gezien, bij de demo van ANO Vuurwerk waren die salutes echt een lachertje.. Vergeleken met bijv de salutes in de heavy legend van Rubro die geschoten werd.

Geen enkele knalcake kan tippen aan de salutea van de Garden of Eden? Dan heb ik toch een heel ander product gezien, bij de demo van ANO Vuurwerk waren die salutes echt een lachertje.. Vergeleken met bijv de salutes in de heavy legend van Rubro die geschoten werd.

Bij ano kwam de Gardrn ook helemaal niet zo lekker over.
Ik geef vocht niet de schuld.
Maar ut heeft mischien wel met vocht of slechte productie te maken.
Op andere demo's die ik heb gezien was de Garden of Eden wel weer prachtig.
En de Salutes idd harder dan de (2012 versie) salutes van Rubro.
.

Bij ano kwam de Gardrn ook helemaal niet zo lekker over.
Ik geef vocht niet de schuld.
Maar ut heeft mischien wel met vocht of slechte productie te maken.
Op andere demo's die ik heb gezien was de Garden of Eden wel weer prachtig.
En de Salutes idd harder dan de (2012 versie) salutes van Rubro.
.

Echt waar joh? Is dit ook het geval bij de gate of heaven serie? Hmm wel jammer dat ik daar nu pas achter kom, mede daarom had ik uiteindelijk voor een andere doorlontcombi gekozen. Maar natuurlijk goed om te horen dat deze wel erg goed presteert!:)

Echt waar joh? Is dit ook het geval bij de gate of heaven serie? Hmm wel jammer dat ik daar nu pas achter kom, mede daarom had ik uiteindelijk voor een andere doorlontcombi gekozen. Maar natuurlijk goed om te horen dat deze wel erg goed presteert!:)

Bij de demo van royal waren de salutes ook niet echt hard,maar op de laaste demo`s waren ze inderdaad erg goed en komen boven het siereffect uit kwa burst en die is al keihard bij royal.

GOH heeft ook een zeer goede burstknal ja.

Deze voor of gelijk na de 4 season's? Ik neig naar het eerste, volgens mij is de 4 season's meer beuken dan deze

Back
Bovenaan