Garden of Eden

Nee, zijn gewoon 2x Garden of Edens :wink:

Dat weet hij ook wel denk ik. Kijkende naar de afmetingen van de batterijen uit beide dozen, zie je een duidelijk verschil terug in lengte / breedte verhouding.

Mogelijk zijn er 2 verschillende productieversies in de omloop welke mogelijk al dan niet bewust voorzien zijn van een (merkbaar) kwaliteitsverschil? Dat zou wel verklaren waarom dit pakket op de ene film (demo) beter uit de verf komt dan op de andere.

28thz4z.jpg

:)

Voor de mensen over die foto,dat blok aan de rechter kant staat gewoon een halve slag gedraaid meer niet is gewoon het zelfde.

@ kwintos wat is dan het verschil? alleen dat ze vekeerd om in de doos zitten, bij mij zaten ze helemaal raar gemixed, anders als op deze foto'.
stickers plakken is misschien ook een kunst...

of is er iets anders:D ben erg benieuwd.

@ kwintos wat is dan het verschil? alleen dat ze vekeerd om in de doos zitten, bij mij zaten ze helemaal raar gemixed, anders als op deze foto'.
stickers plakken is misschien ook een kunst...

of is er iets anders:D ben erg benieuwd.

Nu bekijk ik die foto nog is van de vorige pagina,maar het is inderdaad toch anders vreemd.Teminste je bedoeld die foto op pagina 23 neem ik aan.

oh, dit foto had ik nog niets eens gezien.
ik weet niet meer precies hoe de mijne gemixed zat, maar was benieuwd of er dan daadwerkelijk verschillen in kunnen zitten aan de hand van de vekeerde mixen.

Ze lijken wat breder op die foto,maar volgens mij is het gewoon gezichtsbedrog en zijn ze exact het zelfde.
Ik denk dat het verder wel goed zit met deze bakken,die chinezen kijken gewoon niet zo nauw met inpakken.:p

Wij hebben er nog wat op vooraad 149,95€ Slooijer Vuurwerk Nijverdal.

Even een belletje doen of mailen.

Slooijer Vuurwerk Nijverdal
0624159651

Zo... de GardenofEden is binnen. Mooi pakket en vooral het uit de auto halen was even lastiger... goed voornemen: vaker naar de sportschool?!
Maar terzake. Waar ik niks over heb gelezen is het na het doorlonten terugplaatsen van de potten in de (stalen)kooi. Zat zelf te denken dat dat een mooie manier zou zijn om te zorgen dat de potten niet omvallen. Enige vraag die ik dan heb: hoe groot is het risico dan op statische ontlading of andere doorslag?
Zelf denk ik dat het kleinste risico op falen loop door QM-QM op elkaar te tapen. Iemand ook ervaring waar dat fout kan gaan?

Zondag is in ieder geval een mooie dag om dat even te doen. Tot slot nog even een vraag beantwoorden: afsluiter of niet? Ik zorg dat dit stuk vuurwerk na de potjes van de buren gaat dus waarschijnlijk rond één uur. Zoals eerder gepost hoop ik dat ik daarvoor al een zena cake of 6elements heb gezien :)

Zondag is in ieder geval een mooie dag om dat even te doen. Tot slot nog even een vraag beantwoorden: afsluiter of niet? Ik zorg dat dit stuk vuurwerk na de potjes van de buren gaat dus waarschijnlijk rond één uur. Zoals eerder gepost hoop ik dat ik daarvoor al een zena cake of 6elements heb gezien :)

Lijkt me zeker een waardige afsluiter! Ik ga deze 2x tegelijk schieten als afsluiter. Natuurlijk kun je ook zelf een leuk doorlontprojectje maken als afsluiter, alleen deze box geeft bijna 3 min lang constant rammen en de salutes schijnen goed hard te zijn dus...in mijn ogen een waardige afsluiter!

Zou het ook mogelijk zijn om deze potten door te lonten met een stuk roze lont? Dus van beide visco's een stukje afknippen en dan de kleine resterende restjes visco met roze lont doorlonten? Ik heb namelijk geen ervaring met het doorlonten van quickmatch op quickmatch.

Zou het ook mogelijk zijn om deze potten door te lonten met een stuk roze lont? Dus van beide visco's een stukje afknippen en dan de kleine resterende restjes visco met roze lont doorlonten? Ik heb namelijk geen ervaring met het doorlonten van quickmatch op quickmatch.

Dat zou technisch gesproken sneller moeten zijn dan visco op visco. Punt is, als je visco op visco doorverbind met duct tape, dan kan de vonkoverslag zo heftig zijn dat het 1cm per seconde principe niet op gaat. Dus dan vliegt jouw stuk visco op visco direct in de hens en slaat het zo door naar je QM van het volgende blokje. Dan moet je wel beide stukken visco zo op elkaar leggen dat het visco paralel aan elkaar loopt en strak tegen elkaar aan zit. Bij voorkeur met ducttape.

Dat zou technisch gesproken sneller moeten zijn dan visco op visco. Punt is, als je visco op visco doorverbind met duct tape, dan kan de vonkoverslag zo heftig zijn dat het 1cm per seconde principe niet op gaat. Dus dan vliegt jouw stuk visco op visco direct in de hens en slaat het zo door naar je QM van het volgende blokje. Dan moet je wel beide stukken visco zo op elkaar leggen dat het visco paralel aan elkaar loopt en strak tegen elkaar aan zit. Bij voorkeur met ducttape.

Is dat niet juist precies wat je zou willen? DAt je toch een snelle overgang krijgt ondanks dat je de stukken quickmatch niet direct met elkaar hebt verbonden?

Gewoon de Qm verbinden dan krijg je het mooiste resultaat,op pagina 18 kan je op de foto`s zo zien hoe het moet.:)

Gewoon de Qm verbinden dan krijg je het mooiste resultaat,op pagina 18 kan je op de foto`s zo zien hoe het moet.:)

Hoe kun je het quickmatch het beste openmaken dan? Gewoon een beetje scheuren aan beide kanten? Want ik ben bang dat als je gaat knippen je een vonk zou kunnen krijgen...

Back
Bovenaan