Garden of Eden

Hele gave box, de eerste cake vind ik meteen de mooiste. Maar toch pakt ie me niet. Na de 2e cake verwacht je (ik) een finale, maar die komt niet. Hij blijft maar door gaan, zonder tempowisselingen, en op één of andere manier verlies je je aandacht (je merkt het ook aan het publiek). Toch hoop ik dat iemand bij mij in de straat 'm wel koopt!

Nou, alles eens goed bekeken, wat projectjes uitgedacht. Elke cake in de Garden of Eden is een mooie finale cake (met salutes). Zo ga ik 'm ook gebruiken. Heb 'm net dus toch maar besteld!

Laatste filmpje is inderdaad geweldig. Begin 'm ook steeds mooier te vinden maar snap ook dat mensen hun aandacht wat verslapt; ondanks de wisseling in effect en tussenstukjes met salutes zitten er niet echt verrassende 'wow'-stukjes tussen. 't Is gewoon constant dezelfde hoge kwaliteit mooie effecten, en dat lekker lang :D Persoonlijk vind ik het meer iets om te hebben als enig blok; alles zit erin, dan als hoogtepunt in een show. Dan heb ik liever een piekmomentje met een blok wat een duidelijk eenduidig effectbeeld geeft, een duidelijk thema. Maar dit is een prachtig monsterblok, absoluut.

Aan deze combinatie kan je goed horen hoe constant de blokjes van Royal doorbeuken. Zo ging het gisteren dus met alle Royal producten. Geen extreme uitschieters naar boven of beneden, maar voortdurend een hoog niveau. Het oogt misschien eenvoudig, maar wacht maar tot het in de straat tekeer gaat. Dit is wat ik erg waardeer aan Royal, geen bullshit maar gewoon goed presteren.

Later deze week zal ik mijn filmpje ook nog posten, zit nu even aan mijn uploadlimiet.

Laatst bewerkt:
Op film komt deze ook heel anders over dan in het echt,als je deze live ziet is het gewoon echt een super blok.Afwisselende effecten,keiharde burst en een mooie crackling finale.:)

ja maar voor diegene die hem hebben gezien : wat verkies jij een goed doorlont project of deze batterij want laten we wel wezen het prijskaartje dat er aan hangt is ook niet mals.

ja maar voor diegene die hem hebben gezien : wat verkies jij een goed doorlont project of deze batterij want laten we wel wezen het prijskaartje dat er aan hangt is ook niet mals.

Prijskaartje valt best wel mee. Zes 500 gr. blokken voor 150 euri. Met een Beetje korting zit je op 120 euri voor deze ragbox, 20 euri per cake.

Ik zit nog te twijfelen om 2 van deze of 2 Immortal gold tegelijk te gaan schieten, ik vond deze toch ook bijzonder goed presteren bij Herman de Haan. Ik wacht de filmpjes nog even af, ik denk dat deze per 2 toch ook best goed presteert en niet als 'saai en langdurig' overkomt

Op film komt deze ook heel anders over dan in het echt,als je deze live ziet is het gewoon echt een super blok.Afwisselende effecten,keiharde burst en een mooie crackling finale.:)

Heb hem net weer live mogen zien bij de demo van Harings. Vind hem nu stukken beter uit de verf komen dan bij de demo van Royal in losser. In de straat zal de garden of eden uitstekend tot zijn recht komen. Blij dat hij al besteld is.:bye:

Gisteren gezien bij Orthen en daar was ie wel heel fijn doorgelont, liep prima door zo, dat maakt hem al een stuk interessanter. Toch vind ik enkel de laatste bak echt goed, die zou ik graag los kunnen kopen, maar de gehele box is het naar mijn smaak niet waard, ik laat hem definitief staan.

De reacties van de vele toeschouwers was toch ook positief, vooral vanwege de tijdsduur en het constante tempo van schieten denk ik.

Gisteren gezien bij Orthen en daar was ie wel heel fijn doorgelont, liep prima door zo, dat maakt hem al een stuk interessanter. Toch vind ik enkel de laatste bak echt goed, die zou ik graag los kunnen kopen, maar de gehele box is het naar mijn smaak niet waard, ik laat hem definitief staan.

De reacties van de vele toeschouwers was toch ook positief, vooral vanwege de tijdsduur en het constante tempo van schieten denk ik.

Over smaak valt niet te twisten. Ik heb hem nu 2 maal live gezien en vind 'm helemaal top. Ik krijg gewoon kippenvel van het continue gebeuk. En dan die salutes, harder heb ik ze nog niet gehoord. Over publiek gesproken, juist bij deze box begint het publiek spontaan te applaudiseren en hoor ik heel veel oeh's en aahh's.
Misschien is het publiek in Den Bosch, dankzij Orthen, wat meer gewend aan mooi vuurwerk.

Ook nog een filmpje van op de demo van Vuurwerk Orthen:

Vind het een mooi blok en gelukkig nog last-minute met korting kunnen boeken :p

Ben nu op het punt aanbeland dat ik moet gaan uitvogelen hoe ik de Garden of Eden als 1 grote cake, zonder pauzes, de lucht in krijg. De importeur vermarkt en verkoopt het als 1 grote cake, de winkeliers doen hetzelfde en ik krijg 6 losse cakes geleverd met een hoofdlont en een reservelont met aan beide een lap schietlont.

Ik heb hier eens gelezen dat er niet mag worden gesproken en bericht over hoe door te lonten. Moet een ieder nu voor zichzelf uitvogelen hoe het doorlonten van schietlont in zijn werk gaat?

Zou het niet verstandig zijn om met een soort van tutorial te komen om van 6 lossen potten de cakebox te maken die door de importeurs en winkeliers aan ons verkocht en gedemonstreerd is?

Back
Bovenaan