Garden of Eden

Net op demo Haokan gezien voor de eerste keer, erg onder de indruk van.

De films van deze bak doen hem geen recht aan, ik heb hem ook net voor de eerste keer gezien en was ook behoorlijk onder de indruk. Kracht van deze box zijn niet de grote boeketten, maar het tempo en mooie kleuren. Helaas is 155 euro een te grote hap uit mijn budget, dus ik laat hem staan.

Vanavond weer gezien op de demo van Haokan, en moet toch zeggen dat dit toch wel een van de betere, misschien wel de beste, box is die er op dit moment te verkrijgen is. Harde burst, mooie grote boeketten, veel diversiteit en hij blijft maar doorgaan.

Komt inderdaad erg goed over.
Goed idee om hem voor volgend jaar op de lijst te zetten. Dit jaar is het budget helaas op haha.
Vind het alleen jammer van die mines/salutes.

Komt inderdaad erg goed over.
Goed idee om hem voor volgend jaar op de lijst te zetten. Dit jaar is het budget helaas op haha.
Vind het alleen jammer van die mines/salutes.

Nee die salutes horen er juist in dat zorgt er echt voor dat deze bak leuk blijft om naar te kijken.

Ik had deze niet eerder gezien, maar vond de salutes het wel wat rommelig maken. Ook hoeven er van mij geen sterren uit te springen ;)

Nee, salutes vind ik juist overbodig. Maakt het inderdaad rommelig...
Deze begon gisteren, mijn broer was ook gelijk van, leuke kleur combinatie.
Leuke bak, maar die salutes mogen er van mij uit (er zijn nog genoeg andere bakken om van de kiezen maar oke).

Blijft een van de mooiste cakeboxen die er te krijgen zijn. Ook gisterenavond presteerde deze bak weer zoals het hoort.
Tijdens de demo van Haokan:

Prachtig zeg... maar ik twijfel of ik daar 155 euro aan uit moet geven
Goedkoper heb ik hem niet gezien hier in de regio

Back
Bovenaan