Gangster Box

Heeft zeker indruk gemaakt, vond het een hele toffe box! De ene cake sprak mij wat meer aan dan de ander, kwestie van smaak, maar overall een hele dikke duim omhoog voor deze bak! Tempo, effectwisseling en grootte zijn allemaal goed, wij hebben ervan genoten! Prijs is wat hoog, maar de verhouding prijs / kwaliteit is niet verkeerd in mijn ogen.

Deze box hebben wij speciaal al om 23.00 geschoten om er goed van te kunnen genieten en dat hebben we zeker gedaan, iedereen was laaiend enthousiast. Top box voor 2015-2016 is mijn mening.

wat een geweldig box was dit zeg :applause::applause:
deze box gelukkig voor een hele mooie prijs gehaald.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een regelrechte topper, deze na de hardstyle geschoten en was meer onder de indruk van de gangsterbox.

Dit was een prima Box. Had alleen wel last van vonkoverslag. De effecten en burst waren goed te noemen. Beter dan de Hardstyle Box inderdaad.

Hierbij de film, wel even kijken in 1080p

Laatst bewerkt:
Heeft zeker indruk gemaakt, vond het een hele toffe box! De ene cake sprak mij wat meer aan dan de ander, kwestie van smaak, maar overall een hele dikke duim omhoog voor deze bak! Tempo, effectwisseling en grootte zijn allemaal goed, wij hebben ervan genoten! Prijs is wat hoog, maar de verhouding prijs / kwaliteit is niet verkeerd in mijn ogen.

En de film!
Mag trouwens ook gezegd worden dat deze box lomp zwaar is. Gewicht en formaat maken het een vrij lompe doos hehe, maar hij ziet er wel strak uit met die Barely Legal look.

Na het zien van de film van Mike is dit echt een topper. Vind deze dan ook beter dan de veel besproken Hardstyle box. Continu een hoog tempo en de lucht goed gevuld. Een prachtige box dit.

Man, viel bijkans in slaap bij 't kijken van 't filmpje. Lekker tempo maar mij te weinig afwisseling en kleur...

Ik vind deze op video toch aardig wisselvallend presteren. Soms de gehele box, soms een aantal boeketten. Ben benieuwd waar dat aan ligt. Kan je zoiets geheel toewijden aan het drogen van de box?

De binnendoos was bij mij in iedergeval zeiknat en de cakes erg vochtig

Denk idd dat het zeker te maken kan hebben met vocht. Die van mij was ook vrij vochtig maar vond hem zeker niet tegenvallen.
Ik ben daarentegen wel benieuwd hoe een kurkdroge box presteert!

Ik kwam deze nog tegen op Youtube. Wat een wereld van verschil met de filmpjes hier. Het kan haast niet anders dan dat dit het verschil is tussen droog en 'nat'.

Er staat overigens 'Detonation Box', maar aan de effecten te zien is dit volgens mij toch echt de Gangster.

Back
Bovenaan