Gangster Box

Dit vond ik de mooiste van de avond. Echt heel gaaf met mooie, frisse en goed uitgevoerde effecten. Uiteraard samen met de hardstyle.

Sjonge, na de Hardstyle is deze bijna net zo mooi... Hoop dat de hype rond de Wolff boxen nu een beetje verstomt, want VWT levert zelfde kwaliteit voor een véél lagere prijs!

snap beide reacties wel.....stel als je de cakes los kan kopen, dan was dit absoluut een hardloper....maar je moet wel zes cakes aanschaffen en dat drukt redelijk op je budget.

helemaal mee eens, persoonlijk denk ik dat ook het groot probleem gaat worden voor een hoop leden.
er zijn heel veel goede combiboxen dit jaar van €120,00 en meer

Ook deze ziet er verdomd goed uit...

Gewoon een dikke box, goed tempo, mooie heldere uitwerkingen en het geld ook wel waard denk ik, maar toch...€ 200 is veel zeg!

Inderdaad behoorlijk aan de prijs. Zeker gelet op de prijzen van Top boxen als de IG en CT waarvan je er twee krijgt voor hetzelfde geld

Op het demo filmpje ziet deze er erg goed uit! Soms is het ff financieel puzzelen en afwegingen maken! CT en IG gehad en ben haast bereid om dit jaar deze te laten voor wat het is. Idd 200 eur! Keuzes...!

€200 voor 3kg kruit veel? Dan maar die nieuwe van Wolff hè, 1.6kg voor €150! Cruel Traction is adviesprijs ook 2kg voor €150 hè. Snap die onderbuikredeneringen hier soms echt niet hoor :bonk:

Adviesprijzen zeggen me weinig. Uiteindelijk gaat het om wat je aftikt. En als het enkel om grammen gaat kun je beter de revolution nemen met zijn 4kg voor 169.

Reëel is dat ik voor deze box 200 moet aftikken. Toegegeven je krijgt er een fan bij....en dat ik voor 2 IG 190 kwijt ben en nog geld over heb.

Mooie blokje de keus word wel heel moelijke zoveel mooie boxen ook deze is weer een topper
Alleen weet niet als deze dit jaar op me lijst komt

Dit is echt een en al topper! Man wat waren de effecten gister groot, goede burst, goede variatie en prachtige kleuren. Het is een dure box, maar met wat korting her en der zal het zeker de moeite waard zijn! Hoop dat dit productie is wat geschoten is, dan heb je écht een eye-catcher in de straat!!

Ook ik vond deze box echt goed overkomen op de demo, met name het groen en paars als combinatie viel op, heel gaaf!
Ik was bij cake 1 nog niet tevreden, dat lichtere (koper)goud vind ik persoonlijk geen tof effect, gelukkig was ie al gecombineerd. Maar na die bak ging het al snel beter en beter en werd ik er echt enthousiast van, prima box!

Laatst bewerkt door een moderator:
Filmpjes nogmaals bekeken en ik vind deze én de Hardstyle Box mooier dan de Cruel Traction en Exodus. Gevarieerder qua tempo, mooiere en verrassender kleur/effectcombinaties. Deze Gangster Box heeft lichtelijk m'n voorkeur vanwege het goud en de meer finale-achtige eindcake. 't Is dat ik al voorzien ben, maar volgend jaar weet ik wel waar ik op aas!

Ondanks zijn prijs staat deze box nog steeds bovenaan in mijn lijstje samen met de Hardstyle Box.
Mijn budget is niet zo groot dit jaar. Dus met twee van zulke boxen ben je voor de dag der dagen al een heel eind.:D

Back
Bovenaan