Gangster Box

Die is wel dik zo ja, jammer dat de laatste cake de minste boeketten heeft trouwens ;)

Heeft er denk ik ook mee te maken dat er overslag heeft plaats gevonden waardoor de laatste cake als 'single' minder uit de verf komt. Verder is dit een prachtige uitvoering.

Ik wilde hem afgelopen jaar al hebben maar vond de prijs echt veelte duur.

Ik heb hem vandaag alsnog besteld voor een leuke aanbiedingsprijs (€ 144,95).

Betreft de bestaande voorraad van afgelopen jaar dus deze zal komende jaarwisseling wel goed gaan presteren. :-)

Ik ben erg benieuwd, nog even wachten!

Niet los geschoten. Had idd soms iets te lange pauzes tussen de cakes in vandaar dat ik de schaar af en toe hanteer.:D

Dit was ook echt een topper, 1 van de betere boxen op de Nederlandse markt. Mooie effecten, een goede tijdsduur en harde burst. Alleen vind ik persoonlijk de prijs erg hoog, die kon wel een paar tientjes lager.

Zo in Delft was dit echt een drama! Hoop dat dit niet mijn miskoop gaat worden dit jaar.....

Eens. Echt de grootste aanfluiting van de avond. Allemaal "plop" boeketjes. Totaal niet te vergelijken met de films die hierboven geplaatst zijn! Opletten dus!

Jwtjuh :bye:

ben nu toch weer gaan twijfelen :confused: Wilde hem nog gaan bestellen. Als ik de filmpjes (ook de straatfilmpjes) moet geloven is dit een hele goede bak, maar de reacties hierboven baren me toch zorgen

Het spijt me, maar deze box heeft niet genoeg indruk op mij kunnen maken vanavond! Twee cakes die wel aardig waren, maar daar blijft het dan ook bij!

Back
Bovenaan