Gangster Box

Ondanks dat ik hem besteld heb vind ik wel minder dan de Hardstyle.Maar zeker geen miskoop voor mijn gevoel.Maar deze box had ook wel 50 euro minder mogen kosten. De mooiste maar tot het laatst bewaren. Dus volgorde: Gangster,Cruel Traction en als laatste de Hardstyle? Of de Cruel Traction? Daar ben ik nog niet helemaal over uit.:D

Gangster
Cruel
Addicted + showbox + immortal gold

Is voorlopig mijn finale

Nee sorry niet meer,ben na de hardstyle box huilend weggegaan en heb in een hoekje van de parkeerplaats als een baby liggen huilen :)

Ik snap daarom ook niet waarom Rubro nu nog de enige is die dat geweldige 'automatische' doorlontsysteem gebruikt.

euhm ik wil toch even wat kwijt dat roze lont wat je daaronder zit is het snel lont, deze moet je verbinden met de andere cake als je die beide roze lonten aan elkaar zet wat makkelijk kan (zijn lang genoeg) dan heb je geen vertraging.
Ik hoop dat ik wat geholpen heb.
Groeten Erik

Al die grote cakeboxen zouden gewoon al doorgelont moeten zijn. Ik weet het, het mag niet maar toch. Ieder jaar weer een hoop gehannes met verschillende boxen. Ben er ook weer een hele ochtend mee bezig geweest.Alles staat gelukkig klaar nu.

Ik heb bij al mijn 6 cakeboxen ook de roze lonten verbonden maar het is wel een hoop werk om steeds het karton van de cake weg te scheuren.

Back
Bovenaan