Games

Ik vindt dat ook bij cod, als je competitiv speelt,wat ik doe, zeker tactiek een grote rol heeft in het winnen of verliezen van een gamen!

Bij CTF(bijv.) heb je wel zeker een tactiek nodig, anders ben je gewoon fucked.
Cod draait bij mij niet alleen maar om gun skills:wink:

Kan wel wat tactiek inzitten inderdaad,maar de gameplay is wel erg arcade.:p

Ik vindt dat ook bij cod, als je competitiv speelt,wat ik doe, zeker tactiek een grote rol heeft in het winnen of verliezen van een gamen!

Bij CTF(bijv.) heb je wel zeker een tactiek nodig, anders ben je gewoon fucked.
Cod draait bij mij niet alleen maar om gun skills:wink:

Bij COD draait het meer om reactietijd, connectie en map voordeel. Tactiek en teamwork zijn er in verschillende gradaties en die van COD is de laagste vergeleken met eerder genoemde games.

Dat klopt, van het tactiek gedeelte ja,

Reactietijd, mapvoordeel en (soms) connectie zijn bij de meeste games van zelfsprekend. Dat heb je ook bij BF3. Assasins creed en noem maar op.

Een goede pcw in cod mw2 of mw3 zit vol met taktieken. Op hoog niveua en met de officiele regels heb je echt een zieke gameplay vind ik.
De beste gameplay en taktieken had ik toch wel in counter strike 1.6. Daar was toen het niveua echt hoog en we zaten uren spots en andere dingen zoals wallbang plekken te bespreken enzv. Vaak ook keken we dan op een plattegrond van de map en spraken we dingen af voor de clan war. Ook testen we van te voren een hoop dingen. Met het gooien van granaten enzv... sound speelde nog de grootste rol.

Maar ik geef toe... het gemiddelde online potje is veels te simpel vergeleken met een pcw. Toch geniet ik er wel van omdat er een hoop verschillende soorten games zijn van headquarters tot dropzone.

Een verbeterpuntje zou nog moeten zijn dat er deticated servers komen. En dat je niet omdat iedereen verkeerde poortjen op ze router heeft met alleen maar russen speelt. Met een ping van 75-125.
Die kan beter 5 zijn.

Ja op het niveau van de arcade shooters is het hoog, maar wanneer je eens de eerder genoemde games meemaakt zie je dat het ook mogelijk is om met 40 man een zeer tactisch potje te hebben alsof het gewoon echt oorlog is. Alleen krijgen deze games minder tot geen erkenning omdat een kleine groep mensen het maar speelt en het vaak langer duurt voordat je de game goed kan spelen. CoD kan je binnen een kwartier redelijk spelen terwijl je bij Project Reality bijvoorbeeld zeker een week moet spelen om het als infanterie mannetje onder de knie te krijgen. Daardoor krijgen die games geen erkenning. Maar ik praat weer te veel. Het is gewoon zo dat elke game wel tactiek kent en teamwork. Maar en zijn verschillende niveaus hierin. En MLG voor CoD stelt niks voor vergeleken met een goede clan war op Arma of Project Reality.

Ja op het niveau van de arcade shooters is het hoog, maar wanneer je eens de eerder genoemde games meemaakt zie je dat het ook mogelijk is om met 40 man een zeer tactisch potje te hebben alsof het gewoon echt oorlog is. Alleen krijgen deze games minder tot geen erkenning omdat een kleine groep mensen het maar speelt en het vaak langer duurt voordat je de game goed kan spelen. CoD kan je binnen een kwartier redelijk spelen terwijl je bij Project Reality bijvoorbeeld zeker een week moet spelen om het als infanterie mannetje onder de knie te krijgen. Daardoor krijgen die games geen erkenning. Maar ik praat weer te veel. Het is gewoon zo dat elke game wel tactiek kent en teamwork. Maar en zijn verschillende niveaus hierin. En MLG voor CoD stelt niks voor vergeleken met een goede clan war op Arma of Project Reality.

Hier ben ik het totaal niet mee eens, omdat je Project Reality toch niet kunt vergelijken met CoD vanwege de enorme maps die Project Reality heeft. Wat ik jammer vind van CoD is dat het schieten van headshots is uitgesloten. Op de voeten is iemand sneller dood. En je hebt nauwlijks een terugslag van wapens en je kunt maar wat rondspringen met je sniper en iedereen is bezig met 360 quickscopen.. wat het hele niveau gamen heeft verpest. Je vind bij mw2 geen Search en destroy game meer zonder die irritante mannetjes die bezig zijn met killcams. Niet te vergeten al die extra gadgets en dergelijke.. maar het spel is wel weer heel leuk om te trollen en vollop te rushen in een team deathmatch.

Dat vind ik dan wel weer perfect in Counter Strike 1.6. Waar je iemand raakt bepaald de hoeveelheid damage. En elk wapen doet weer op een andere manier damage. Ook je Hp komt er niet bij zoals bij CoD en het aimen van Cs 1.6 duurt jaren om het op te bouwen. Je zult , wil je het op een hoog niveua doen ook dagelijks moeten gamen. Als je bijvoorbeeld een week stopt ben je totaal uit je ritme.

Je kunt ook bij cs 1.6 niet zomaar je hele magazijn leegschieten en 3 kills maken , het kan maar je per wapen draait je aim weg op een andere manier en dat is moeilijk onder de knie te krijgen. Ook sniperen in cs 1.6 vind ik een heel hoog niveua.

Persoonlijk vind ik naar de filmpjes gekeken te hebben op youtube Project Reality echt veels te groot.. lijkt wel op delta force 2 ofzo haha. Ook het rijden van tanks en vliegen boeit me helemaal niks. Maar ik snap goed dat je er zieke clan wars kunt spelen hoor. Alleen ik vind een kleine map zoals de_dust 2 in cs toch veel leuker.

Ik ben net begonnen met Planetside 2!
Een erg gaaf spel moet ik zeggen. Meestal heb ik het niet zo op de gratis spellen omdat deze vaan pay2win zijn, maar ik heb het gevoel dat dat stukken minder is op Planetside 2. Het gave van het spel vind ik zelf de open-world. Het is niet zo dat je, zoals bij CoD of BF, een potje speelt. Je gaat continu door en als je eindelijk een punt verdedigd hebt dan kun je met 200man tegelijk oprukken naar het volgende punt, echt heerlijk. Het geeft echt een kick om dan in een tank te rijden terwijl er allerlei vliegtuigen en helicopter-achtige voertuigen over je heenvliegen!

Maargoed: Nog meer mensen die dit spel spelen? :D

Gisteravond een begin gemaakt aan The last of us, wat op top game is dat. Normaal ben ik nooit zo van de zombie achtige games maar dit is gewoon onwijs goed gedaan. Echt een aanrader voor mensen met een ps3.

Gisteravond een begin gemaakt aan The last of us, wat op top game is dat. Normaal ben ik nooit zo van de zombie achtige games maar dit is gewoon onwijs goed gedaan. Echt een aanrader voor mensen met een ps3.

Dit is zeker een goed spel! Zo jammer dat het PS3 only is en ik net mijn ps3 heb verkocht :p Stel je voor wat deze game zou zijn op pc met nog betere graphics! Nu moet ik het doen met walktrough videos.

Heren, ik ga de conversatie over tactiek en teamwork niet meer aan jullie hebben mij verslagen!

En Tom, ik heb in de zomer van 2011 in de Gamebattles / MLG play-offs gespeeld, na 2 rondes lag ik eruit met een maat van mij. En over dat kwartiertje leren, het ging over de basis van het spel. Puur om te vergelijken.

Maar ik geef mij gewonnen. :rolleyes:

Heb de game The last of us gekocht zonder te weten of het een goeie game is, maar voor mij betreft na 7 uur gameplay is dit een van de betere games voor de ps3, net zoals de uncharted serie is deze gemaakt door Naughty Dog, ik vind deze game er erg grafisch goed uitzien voor de ps3, en het verhaal is mooi gedaan.
Ik raad deze game zeker aan, vooral als je van een survival/horror/shooter en van actie games houdt :-)

Grote voordelen vind ik dat je weer lekker je eigen kleertjes kan uitzoeken en je autos kan pimpen haha
er zijn wel meer dan 1000 manieren van auto customization :p

zoals gta san andreas en liberty city waren zal waarschijnlijk nooit meer terug komen, ze moeten natuurlijk wel met de tijd meegaan.
Ik heb er wel volle vertrouwen in dat met deze gta ik weer 24 7 achter mn playstation zit wat bij gta iv niet het geval was :p

Bij GTA iv vind ik dat de politie je ***** makkelijk kapot schijt o.a dus tja san andreas en liberty blijven ook mij liefhebbertjes. Als deze beter word dan IV licht hij dit jaar nog wel tussen mij andere spellen :)

Back
Bovenaan