pyromaniac
VWC lid
Dat wordt m'n pc flink uitbouwen wil ik CoD: Ghosts in November op ULTRA graphics spelen.... damn dat ziet er echt gelikt uit!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Battlefield eerlijk gezegd nog nooit gespeeld. Vind je hem beter als COD? Voertuigen droppen bedoeld je hier mee ook auto's die je zelf kan besturen? Zou wel kicken zijn inderdaad
oei, dat gaat weer duur worden. ik ben om voor CoD ghosts, maar was al om voor BF4. ik vond bf3 geweldig om te spelen, met black ops 2 als afwisseling. bf voor het tactische en CoD voor het snelle geweld
Dat er geen tactische aspecten zijn bij battlefield is weer te veel gezegd, maar wanneer je andere spellen speelt zoals Arma of modificaties zoals Project Reality (Mod voor Battlefield 2, wordt nog veel gespeeld. Is nu groter dan Battlefield 2 zelf in principe) dan kom je erachter dat battlefield te weinig te bieden heeft. Tenminste voor mij en vele anderen.
Dan moet je een keer Operation Flashpoint proberen. Dat is pas tactisch. Streeft Arma zeker voorbij.
Ik wist dat ik een spel was vergeten in het rijtje, maar ik speel Project Reality nu vooral. De graphics mogen misschien wat minder zijn maar het gaat mij vooral om de gameplay. \
Kan je Operation Flashpoint op de PC spelen of alleen op de console?
In ieder geval wil ik graag mensen adviseren om Project Reality op te zoeken op YT.