kreeg ineens een flashback van het label
ooh, vond het al beetje gek omdat die pot de tegenovergestelde kleuren heeft

Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
kreeg ineens een flashback van het label
ultra wave - vuurwerktotaal
Niet helemaal goed. Dat is duidelijk een product van de Black Label Collectie, wat nooit van Vuurwerktotaal is geweest.
Niet helemaal goed. Dat is duidelijk een product van de Black Label Collectie, wat nooit van Vuurwerktotaal is geweest.
je weet wel wat ik bedoel denk ik, blacklabel is een serie van vuurwerktotaal![]()
Nee. Het was vroeger van VuurwerkLAND, deel van Brave&Wichers. Na het faillissement van B&W in 2010 werden alle merken onder hun naam (Star Collection, Lidu, King's Collection, Space Collection, Black Label, Havana Collection, Vuurwerkland, X-Treme Collection en Barely Legal) overgenomen door Wolff (X-treme werd na de overname door Wolff onder de naam Maxxtreme bekend, terwijl de naam X-treme zelf van Vuurwerktotaal werd. Ook werd de naam Barely Legal door zowel Wolff als Vuurwerktotaal overgenomen).
Ik weet hem wel, maar ik ben niet echt goed in foto shoppen, dus doe niet mee![]()
Mocht morgen nog niemand gereageerd hebben dan doe ik het wel en zal ik kijken of ik een foto kan plaatsen.