Games

GTA V ziet er awesome uit! Lekker back to basic, zoals we van eerdere delen kennen; iets minder serieus dan deeltje vier. Michael of Trevor wordt het voor mij :p

Ja GTA: vice city blijft wel het beste deel inderdaad.Meer als 200 uur gespeeld toen in de tijd op de ps2 lol.:p

Vind Vice City ook de beste. GTA IV is natuurlijk wel beter, maar het leukste was Vice City, in de vierkante autos haha!:p. Ze hadden wel heerlijke muziek, hoop dat die weer n beetje terugkomt bij GTA V. De trailers zijn iig veelbelovend!:D

Vind Vice City ook de beste. GTA IV is natuurlijk wel beter, maar het leukste was Vice City, in de vierkante autos haha!:p. Ze hadden wel heerlijke muziek, hoop dat die weer n beetje terugkomt bij GTA V. De trailers zijn iig veelbelovend!:D

Volgens mij spreek je jezelf tegen.

Ik vond zelf de eerste delen van GTA ook erg vet (topview). Deel 1 echt ontiegelijk veel uren gespeeld. Ook deel 3 vond ik erg gaaf.

San Andreas heb ik vrijwel niet gespeeld.

Ik vond zelf de eerste delen van GTA ook erg vet (topview). Deel 1 echt ontiegelijk veel uren gespeeld. Ook deel 3 vond ik erg gaaf.

Bij GTA 1 deed je gewoon god mode en alle wapens en dan chaos aanrichten.:p

Ik speel haast nooit meer spelletjes, af en toe nog eens, maar de beste pc game was voor bij medal of honor spearhead waar ik nog wel een servertje op heb draaien, wat een top spel is dat nog steeds, en die medal of honor tier 1 ook enorm veel gespeelt op me xbox 360, 8e van de wereld toen ik nog veel spelletjes speelde gestaan.

Ik heb GTA 1 en 2 redelijk gespeeld, maar heb 3 en VC altijd veel leuker gevonden. SA wel helemaal grijs gespeeld (met MTA :)) en IV weer minder. Leuke story enzo, maar niets vernieuwends meer. En ik baal nogsteeds dat er geen vliegtuigen meer in zaten..

Ik sprak mezelf idd tegen, haha! niet eens op gelet, maar ik bedoelde natuurlijk dat GTA IV natuurlijk beter uitgewerkt was etc, maar ik vond Vice City de leukste, ipv de beste haha:p. foutje!

Ik heb GTA 1 en 2 redelijk gespeeld, maar heb 3 en VC altijd veel leuker gevonden. SA wel helemaal grijs gespeeld (met MTA :)) en IV weer minder. Leuke story enzo, maar niets vernieuwends meer. En ik baal nogsteeds dat er geen vliegtuigen meer in zaten..

Ik vond het ook jammer dat er geen vliegtuigen in zitten, met San Andreas heb ik er wat afgevlogen, geweldig vond ik het! Krijgt GTA V als het goed is wel weer!:)

Had nog nooit zoveel plezier gehad aan een spel als gta san andreas
hoop dat gta V net zo goed word... gta iv viel me een beetje tegen :p

Heb San Andreas en Vice city gespeeld, maar vond Vice city toch stukken minder! :p

Vergeleken met het voorgaande deel zijn GTA 3, VC en SA eigenlijk de enige vernieuwende.
GTA werd 3D ipv 2D, VC kreeg motoren en heli's (toch?), SA kreeg fietsen en vliegtuigen. IV heeft op goede graphics niets nieuws gekregen, dus ik ben benieuwd wat V gaat brengen wat dat betreft.

Ik vont de vorige delen van wolfenstein tof, ook de laatste, op uber difficulty uitgespeelt, altijd een hele uitdaging. Wel maf dat het nu een andere richting opgaat, maar ik ben benieuwt, is weer wat nieuws :)

Multiplayer van wolfenstein: enemy territory was echt heel erg goed en wordt nog steeds volop gespeeld na 10 jaar.Hoop echt dat het die kant op gaat met next-gen graphics.:D

Van mij mag de nieuwe gta ook snel komen. Het duurt helaas nog wel een tijdje voor het september is haha. Aangezien deze game ook over San andreas gaat, kunnen we ook dezelfde wegen etc verwachten als de vorige san Andreas? En dezelfde gangs

Back
Bovenaan