Games

Mischien leuk idee om een vwc clan te maken voor de Xbox.( black ops2) als hier veel intresse voor is kunnen we altijd kijken wat we er van kunnen maken!

vandaag de ps2 ingeruild voor MoH warfighters en battlefield 3. ik vond het wel een goede. maar ja, nu steeds kiezen welke te spelen...

Zo... ben bij deze al een tijdje gestopt met Black ops II... Vind er geen zak meer aan... Spawns zijn ongelofelijk slecht.. ben veel te snel dood.. terwijl andere mensen rustig door je kogels heen te blijven lopen... allemaal onzin dit spel!

No life Fifa!

IMG_20121217_003237.jpg

Epic battles were had.

Niet klagen, is een foto van me mobiel want AoE kan niet omgaan met screenshots (wordt zwart beeld)

Ik ben Officer Crabtree overigens

ook even een pauze van BO2, kan m'n ratio met die freaks niet boven de 1 krijgen. nu toch maar eens warfighter checken en nog altijd lekker bezig met BF3 :)

Net Far Cry 3 binnen(PC):) Normaal speel ik BF3(100u alweer) en Hitman net uitgespeeld. DayZ speel ik ook nog graag:)Assasins Creed 3(PS3) moet nog worden uitgespeeld... Heel soms nog MW2 of COD 4 op de PS3, maar speel nu vooral PC.

Speel op het moment een vrij nieuwe maar mooie game....Is een soort call of duty maar dan gratis op de computer te installeren!

Spel heet: District 187.

Echt een erg leuk spel, begin je ook? Stuur me even een bericht, kan je aansluiten bij de clan enzo

Ik speel de old skool games. Zoals halflife 2 deathmatch
Counterstrike source
Counterstrike go
Blijven toch mij fafo fp shooters

Ik speel world of warcraft op de beste prive server die er is. Verder ouwe dragonball z games. Volgend jaar maart gaat de nieuwe film (getekend) in japan in bios draaien. Dragonballz battle of the gods.

Back
Bovenaan