Games

Denk dat het wel vet word en het is niet echt futuristisch 2025 is niet heel erg ver in de toekomst.:p

Haha, Black Ops 2 wordt echt niets, CoD is eigelijk al gestorven na Black Ops, ze hebben veel en veel ste lang op een engine gespeeld, ze zijn je nu gewoon aan het uitmelken... Als die "Nieuwe Toevoegingen" hadden ze makkelijk in een patch voor World at War kunnen stoppen. Zo gaat dat al tijden bij Call of Duty beetje nieuwe maps, paar nieuwe wapen, storylinetje bedenken en hoppa! Nieuwe game, boempast 60 euro. Dan een paar oude maps er terug in mikken en zo nog een 15 euro. Nee, geef mij maar games waar ze moeite voor doen, niet eentje waar ze maar 1 jaar de tijd hebben om iets in elkaar te zetten.

Haha dit is gewoon een mislukte mix tussen Unreal Tournament 2004 en sommige Halo versies , epic game makers. :p

Geloof me dit is vet en tribes 1 bestond al ver voordat halo en unreal tournament er waren namelijk uit 1998.Dit is gewoon hardcore gameplay niks hulp of wat dan ook harde actie gewoon.

Dit bestond al ver voor halo??????!

Heb je wel eens ooit een game gespeeld?

Hahaha wanneer het gemaakt is maakt toch niet uit , ik vind dat het er zo uit ziet ;) ...
En ik heb genoeg games gespeeld , maar weinig van dit soort games omdat het kwa aiming niet echt pro overkomt.

Hahaha wanneer het gemaakt is maakt toch niet uit , ik vind dat het er zo uit ziet ;) ...
En ik heb genoeg games gespeeld , maar weinig van dit soort games omdat het kwa aiming niet echt pro overkomt.

kwa aiming niet pro overkomt?Mag je mij eens uitleggen dan want daar draait het bij deze game juist om.Heb je deze game uberhaupt wel gespeeld vraag ik me af?:shocked:

Black Ops 2 spreekt me niet aan qua trailer. Heb een artikel gelezen dat dan wel weer erg veelbelovend klonk. Ben benieuwd hoe het deel dat zich in de geschiedenis afspeelt (met die pony's :D) uitpakt.

Na veel gehoord te hebben over de trilogie ga ik binnenkort maar eens beginnen aan Mass Effect.
Ook SSX en Gears 3 even spelen van de week :D

Nog een maandje en dan is de E3 alweer. Ben benieuwd wat er gepresenteerd wordt qua Next-gen, en vooral naar de Wii-U.

Black Ops 2 spreekt me niet aan qua trailer. Heb een artikel gelezen dat dan wel weer erg veelbelovend klonk. Ben benieuwd hoe het deel dat zich in de geschiedenis afspeelt (met die pony's :D) uitpakt.

Na veel gehoord te hebben over de trilogie ga ik binnenkort maar eens beginnen aan Mass Effect.
Ook SSX en Gears 3 even spelen van de week :D

Nog een maandje en dan is de E3 alweer. Ben benieuwd wat er gepresenteerd wordt qua Next-gen, en vooral naar de Wii-U.

Inderdaad ook erg benieuwd naar de wii u,maar goed als er een zelda op komt ga ik hem sowieso al halen. :p

Haha, Black Ops 2 wordt echt niets, CoD is eigelijk al gestorven na Black Ops, ze hebben veel en veel ste lang op een engine gespeeld, ze zijn je nu gewoon aan het uitmelken... Als die "Nieuwe Toevoegingen" hadden ze makkelijk in een patch voor World at War kunnen stoppen. Zo gaat dat al tijden bij Call of Duty beetje nieuwe maps, paar nieuwe wapen, storylinetje bedenken en hoppa! Nieuwe game, boempast 60 euro. Dan een paar oude maps er terug in mikken en zo nog een 15 euro. Nee, geef mij maar games waar ze moeite voor doen, niet eentje waar ze maar 1 jaar de tijd hebben om iets in elkaar te zetten.

de 2 ontwikkelaars die betrokken zijn bij call of duty (Infinity Ward en Treyarch) hebben allebei 2 jaar de tijd om een game te maken. Bij Black Ops zijn er géén oude maps als mappack verkocht maar alleen maar nieuwe maps. een compleet nieuwe story line die volgens veel mensen als de beste call of duty story line ooit word gezien. Aan die game is zeker aandacht besteed!

Ze hebben bij Treyarch niet stilgezeten de afgelopen 2 jaar. En er word daar in tegenstelling tot Infinity Ward gelukkig wel geluisterd naar de community. Dus dit zou net als black ops 1 een goede game kunnen worden. Het thema spreekt me niet aan, maar als de multiplayer en de gameplay net zo goed is als in Black Ops 1, dan is dit gewoon weer een goede shooter

Sowieso :)

movie

Haha ik had echt kippenvel vorig jaar toen ik dit keek.
movie

Ja ziet er echt goed uit die firstparty titels van nintendo zijn bijna altijd goud super nice.Schijnt ook dat er een compleet nieuw character komt bij nintendo met een nieuwe game ben zeer benieuwd.:D

Dat had ik ook gehoord ja :)
Binnenkort ga ik de 3DS maar eens aanschaffen! Alleen voor Prof. Layton vs. Phoenix Wright ga ik hem al aanschaffen! Zo vet :D

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dat had ik ook gehoord ja :)
Binnenkort ga ik de 3DS maar eens aanschaffen! Alleen voor Prof. Layton vs. Phoenix Wright ga ik hem al aanschaffen! Zo vet :D

movie

Zeker goede serie`s speel ik ook op mn oude ds.Wacht nog even dat de 3DS lite uitkomt betere accu en zo.:)

Ja daar zit ik ook mee in mijn hoofd. Maar dan wel een XL versie denk ik. Ik ga er echter niet van uit dat ze hier dit jaar al mee komen, waarschijnlijk pas op de E3 van 2013, aangezien ze nu vooral op de WiiU richten. De 3DS kan ik dan altijd verkopen om van het geld de nieuwere versie aan te schaffen.

Verwacht morgen en overmorgen 3 DS Lite's, 2 DSi's en 1 DSi XL in de bus :) Even kijken wat ik weer verkoop en welke ik houd. Ik denk dat ik de XL versie wel fijn ga vinden, aangezien ik nogal grote handen heb en hem toch niet veel mee op reis neem ofzo.

Ik ben momenteel bezig met demon en dark souls op de ps3.
Ver-schr-ike-lijk!!! nog nooit een spel gespeeld wat zo moeilijk was.
Maar ook zo verslavend...

Ja daar zit ik ook mee in mijn hoofd. Maar dan wel een XL versie denk ik. Ik ga er echter niet van uit dat ze hier dit jaar al mee komen, waarschijnlijk pas op de E3 van 2013, aangezien ze nu vooral op de WiiU richten. De 3DS kan ik dan altijd verkopen om van het geld de nieuwere versie aan te schaffen.

Verwacht morgen en overmorgen 3 DS Lite's, 2 DSi's en 1 DSi XL in de bus :) Even kijken wat ik weer verkoop en welke ik houd. Ik denk dat ik de XL versie wel fijn ga vinden, aangezien ik nogal grote handen heb en hem toch niet veel mee op reis neem ofzo.

Heb de lite en XL.De XL is wel fijner schermen zijn veel groter en ligt lekker in de hand van de lite krijg ik snel kramp haha.Zijn zoveel vette games op de ds niet normaal.Ben op het moment bezig met zelda: Phantom hourglass erg goed ook.

Phantom Hourglass is een fijne game inderdaad. Vond alleen steeds door dezelfde dungeon gaan vrij vervelend. Spirit Tracks was ook vermakelijk!

Heb je de originele games of zo'n R4 kaartje?

Deze vandaag ontvangen, limited edtion:
20080409114447556.jpg

Hij zou in perfecte staat zijn, not... Bovenste deel valt nog mee, maar vooral de onderkant is echt verrot. Even een nieuwe behuizing besteld en dan het bovenste deel maar origineel houden.

Phantom Hourglass is een fijne game inderdaad. Vond alleen steeds door dezelfde dungeon gaan vrij vervelend. Spirit Tracks was ook vermakelijk!

Heb je de originele games of zo'n R4 kaartje?

Deze vandaag ontvangen, limited edtion:
image

Hij zou in perfecte staat zijn, not... Bovenste deel valt nog mee, maar vooral de onderkant is echt verrot. Even een nieuwe behuizing besteld en dan het bovenste deel maar origineel houden.

Gewoon een R4 kaartje en inmiddels 1285 games haha.:shocked:
Voordeel is dat je die behuizing makkelijk kan vervangen,die van mij was ook gebroken bovenaan bij het scherm.

Back
Bovenaan