Games

Er zijn zat mensen die het kunnen, dat is ook het probleem en verziekt het, vind het ook echt zwaar zwak en irritant. Dat zijn geen skills, dat is juist een teken van zwakte. :wink:

Kijk uit naar MW3, vond Black Ops het niet halen bij MW2, begin leuk, maar ieder level heeft een paar plaatsen waar de actie is, de rest is gewoon loze ruimte.

dus jij wil zeggen dat het quickscopen BO verziekt?:) of nou ja, het sloom inzoemen en killen:p

het is leuk voor mij, of het voor een franse, zuid mollolukse, of nederlandse gamer,
ik kick erop, als ik vanaf de toren van firering ranch(of hoe je dat ook typt) een 720 reverse whywhy silendshot quickscope maak!(vraag je maar niet af wat het allemaal is!)
zeker in een S&D game, als het final killcam is!
lekker wooooo roepen terwijl je franse, engelse, duitse, chineese mensen hoort schreeuwen van hojooooooooww!

Daar Kick ik op, maakt mij niet uit of het het spel verziekt, is vind het leuk en blijf het doen!:)

GR, Tom:)

Dat is sowieso het probleem bij CoD, daarom ben ik ook al overgestapt naar battlefield. Dat heeft betere grafics, grotere maps, voertuigen en een tactische gameplay.

Vrijdag BF3 :D

EN voor bettlefield heb je een EA acc nodig, en dan moet je 16 zijn!
gues what... I'm Just 14 My Friend!:mad:

Helemaal mee eens.

heb ook de demo gespeeld van Battlefield en het kon mij nog niet overtuigen. Dus wacht tot 8 november!

het was ook geen demo maar een beta van een paar maanden oud, alleen om de serverload te testen.

@leslifan kan je niet gewoon een andere leeftijd invoeren zodat je het wel kan spelen?

Heb ook de beta van BF3 gedownload, andere gameplay vind ik niet erg en dat went wel, maar liep takkeveel rond zonder doel in zicht, klapte zeker 8x "door de grond" en zat toen onder de map, dikke glitch, maar dan kon je dus echt geen ene reet meer... Nee, grafisch misschien een stuk mooier, maar deze beta heeft mij zeker niet overgehaald, gemiste kans van EA, dus lekker op MW3 wachten, de hardened edition, dus de komende mappacks komen er dit keer wel! :p:D

En idd, quickscopen en n00btuben, manman, wat zou ik dat graag zien verdwijnen! Of stop ze samen in 1 game, dan zijn de échte spelers er vanaf en kunnen wel met skills gamen. :p

Heb ook de beta van BF3 gedownload, andere gameplay vind ik niet erg en dat went wel, maar liep takkeveel rond zonder doel in zicht, klapte zeker 8x "door de grond" en zat toen onder de map, dikke glitch, maar dan kon je dus echt geen ene reet meer... Nee, grafisch misschien een stuk mooier, maar deze beta heeft mij zeker niet overgehaald, gemiste kans van EA, dus lekker op MW3 wachten, de hardened edition, dus de komende mappacks komen er dit keer wel! :p:D

En idd, quickscopen en n00btuben, manman, wat zou ik dat graag zien verdwijnen! Of stop ze samen in 1 game, dan zijn de échte spelers er vanaf en kunnen wel met skills gamen. :p

Daarom heet het ook beta was een build van een paar maanden oud met veel fouten er in.Grafisch is de game helemaal geupdate zowel voor de pc als de consoles word gewoon de beste shooter van 2011.:D

Edit: hier nog een trailertje http://www.youtube.com/watch?v=Q7GVSx7yMaA&feature=player_embedded

Bye bye MW3

Daarom heet het ook beta was een build van een paar maanden oud met veel fouten er in.Grafisch is de game helemaal geupdate zowel voor de pc als de consoles word gewoon de beste shooter van 2011.:D

Op grafisch gebied gaan ze MW3 dik voorbij ja, absoluut, maar dat is voor mij geen reden om over te gaan op een andere game. MW2 was zo zwaar vet en de gameplay van MW3 is direct herkenbaar! Kan niet wachten, geen midnight-launch dit jaar voor mij.

Ach, maar goed dat er diverse games zijn, voor ieder wat wils. :wink:

Merk net op dat op de dag van release, ik naar een demo zal gaan, dus gamen zal toch even uitgesteld moeten worden... :rolleyes::sad:

Op grafisch gebied gaan ze MW3 dik voorbij ja, absoluut, maar dat is voor mij geen reden om over te gaan op een andere game. MW2 was zo zwaar vet en de gameplay van MW3 is direct herkenbaar! Kan niet wachten, geen midnight-launch dit jaar voor mij, maar de eerste avond

Ach, maar goed dat er diverse games zijn, voor ieder wat wils. :wink:

Merk net op dat op de dag van release, ik naar een demo zal gaan, dus gamen zal toch even uitgesteld moeten worden... :rolleyes::sad:

Oke ieder zijn ding maar ben zelf een echte bf fan haha.Is gewoon te vet die voertuigen,destructie en teamplay.Als je dan een een controlepunt samen met je team hebt verovert is gewoon epic.Dat is gewoon het nadeel geweest van de beta,die map metro en dan ook nog is rush.Ga maar is conquest spelen op een grotere map dan ben je zo om niks beters dan dat.:D

Ik vond rush in BF BC2 echt wel leuk om te spelen :) zeker als je gewoon serieus en tactisch met wat vrienden bent. Groot nadeel is wel dat je maar 1 squad kan vullen van 4 man... dus stel je bent met 8 man dan moet je maar hopen dat je ook met zn allen in 1 game terecht komt. Verder is het hele battlelog voor de console gamers geen toevoeging en dát is wel een gemiste kans vind ik.

Gewoon kippenvel bij die nieuwe launch trailer van Battlefield 3. Ik ben inderdaad bang dat Battlefield het gaat winnen van Call of Duty dit jaar.

ach, ik heb mijn mening gegeven, klaar:)

en nee, je moet als het goed is, een X-box acc aanmaken(Grafix PyroMan) en daar heb ik aangegeven dat ik 14 ben, best een domme fout eigenlijk:p

ach, ik ken iemand die daar blijkbaar 1 heeft ingevoerd, die baalt nog mee dan mij:p

Gewoon kippenvel bij die nieuwe launch trailer van Battlefield 3. Ik ben inderdaad bang dat Battlefield het gaat winnen van Call of Duty dit jaar.

Nee verwacht niet Battlefield het gaat winnen, ook omdat de demo ( is toch hetzelfde ;) ) niet super goed is ontvangen. Mede omdat wat Mike zegt, het zooooo grote levels zijn.

Heb deze week weer MW2 gespeeld, super veel zin in MW3. Eerste weekend al een gameweekend met vrienden gepland :D

Het zal heel spannend worden tussen BF3 en MW3 ik heb ze allebij besteld voor de xbox360 maar ik denk als ik eenmaal MW3 binnen heb dat BF3 onder de stof beland ( ben ook gewoon een COD fan ).
En er staat bij ons ook gelijk een gameweekend gepland de 11de tot de 13de vol op knallen.

Ik koop alleen mw3. Ik vind de multiplayer teveel lijken op bad company en daar hield ik niet van, maar de singeplayer is wel vet.

Nee verwacht niet Battlefield het gaat winnen, ook omdat de demo ( is toch hetzelfde ;) ) niet super goed is ontvangen. Mede omdat wat Mike zegt, het zooooo grote levels zijn.

Heb deze week weer MW2 gespeeld, super veel zin in MW3. Eerste weekend al een gameweekend met vrienden gepland :D

Ach ja, ieder zo zijn ding. Ik denk dat je of een Call of Duty, of een Battlefield speler bent. Het zijn ook twee totaal verschillende speel stijlen. We gaan in ieder geval allemaal plezier hiervan krijgen, en daar gaat het om. :D

Ach ja, ieder zo zijn ding. Ik denk dat je of een Call of Duty, of een Battlefield speler bent. Het zijn ook twee totaal verschillende speel stijlen. We gaan in ieder geval allemaal plezier hiervan krijgen, en daar gaat het om. :D

Helemaal mee eens, ieder zijn eigen ding. En denk ook wel dat ik battlefield ga halen hoor, maar dan ergens in het voorjaar ofzo. Eerst mw3 halen en snel een gameweekend plannen.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik heb zelf ook Black ops was een week leuk daarna helemaal niks een ontzettend rot spel heb het spel 1week gespeeld daarna alleen maar MW2 en (fifa11 en 12) Maar ik zorg dat ik op dag een MW3 heb kijk er echt naar uit! En dan gaat het vuurwerkseizoen beginnen voor mij

Back
Bovenaan