Games

De battlefield 3 demo speel je vast op de pc? Had je ook problemen met opstarten ik krijg telkens een error :frusty: Heb na 2x opnieuw installeren de moed opgegeven.

Ontopic: Zo nu en dan speel ik: COD world at war, COD modern warfare 2 en battlefield bad company 2 :D

Ik probeer al 10 minuten een server te joinen maar dat gaat niet :P

Ik probeer al 10 minuten een server te joinen maar dat gaat niet :P

Step1: Go to (C:\Program Files (x86)\Origin Games)
Step2: Search for the folder called 'Béta Battlefield 3' and change the name to 'Beta Battlefield 3'

Step3: Press Start and go to your 'regedit' (Voor XP users: Start » Uitvoeren » regedit )
Step4: Search the following folders (HKEY_LOCAL_MACHINE » SOFTWARE » Wow6432Node » EA Games » BF3 Beta)

Step5: Change the 'GDFBinary' path. You need to change de 'é' to an 'e' in the word Beta
Step6: Do the same thing you did in Step5, but this time with 'Install Dir'

dit werkte bij mij ook.:D

Ik speel nu eigenlijk alleen assasins creed 1 op mn PC, die valt een beetje tegen als je de latere delen eerder gespeeld hebt :P

Call of Duty - Modern Warfare 2
black opps niet want die vind ik tegenvallen. en binnen kort natuurlijk MW3! :D

Step1: Go to (C:\Program Files (x86)\Origin Games)
Step2: Search for the folder called 'Béta Battlefield 3' and change the name to 'Beta Battlefield 3'

Step3: Press Start and go to your 'regedit' (Voor XP users: Start » Uitvoeren » regedit )
Step4: Search the following folders (HKEY_LOCAL_MACHINE » SOFTWARE » Wow6432Node » EA Games » BF3 Beta)

Step5: Change the 'GDFBinary' path. You need to change de 'é' to an 'e' in the word Beta
Step6: Do the same thing you did in Step5, but this time with 'Install Dir'

dit werkte bij mij ook.:D

Pff dat is mij te veel :P Vraag het vanavond wel aan me clan members ;)

Toch bedankt!

Battlefield 3 Beta op de Pc! Heerlijk spel man. Die geluiden geven een heerlijke beleving. Ik heb het spel in ieder geval gepre-orderd.

Ik speel mw2 op de xbox360 en op de pc. Op de pc ben ik echt goed. Heb jaren semi pro counter strike 1.6 gespeeld veel wars gespeeld enzo. Nu game ik nog af en toe op me broers pc en op een vriend zijn xbox. Moet wel altijd winnen haha. Maar het echt gamen in de jaren 12-16 doe ik niet meer.
Vind het niet echt meer waard ik ga liever uit achter de dames aan dan dat ik thuis zit met een biertje en een game haha.
Greetz

BTW als jullie me willen toevoegen op Battlelog zodat we eens samen kunnen gamen? Rice_NL ben ik daar.

Ik ben op dit moment level 2 colonel, das level 46 ofzo. Vind het spel echt easy :S

Gister had ik op Caspian Border 19/2 ofzo, door gewoon vliegtuigen kapot te schieten uit de lucht en die gastjes die gewoon door het level heen lopen om shit te cappen... mooi spel :D Helaas crashede daarna de server, was ik me punten kwijt :( Beste score ever op Caspian Border iig, voor zo'n groot level is dat best nice :) Langste killstreak die ik gehad heb is 21. Maar dat was in Metro.

http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2826550451928024187/

VWC Platoon! Joinen jullie? :)

Back
Bovenaan