G-Force 7500

het is trouwens ook wel een kunst om zulke slechte burstknallen en spreiding te krijgen met zoveel kruit :)

Mwa wel 6 minuten vuurwerk voor de leek op vuurwerkgebied is dit wel leuk als pappa dat afsteekt.
Hij blijft wel lekker doorgaan zonder te stoppen.
Maar in mijn ogen vrij eentonig en ik ben bang dat de boeketten in de straat klein zijn.

Ik denk wij als freakfreaks liever met freak korting de grotere bakken bakken als cruel traction big momma enzo
Maar dat kom meet om we kijken naar effect op bouw spreidwijdte burst etc.
Maar jan met de pet zonder verstand zal dit wel gruwlijk vinden in de straat

Rij je met je heftruck de straat op om deze cakebox te plaatsen, iedereen denken dat er een spectaculair showtje komt, krijg je dit. En dit was natuurlijk te verwachten... Robinhood

Als de buurman voor komt rijden blijf ik wel kijken.

Door dit soort cakes krijg ik zo zin om het zelf te doen. Een cakebox maken die wel variatie heeft. Maar damn wat wil ik graag deze verpakking in de winkel zien staan xD

het is trouwens ook wel een kunst om zulke slechte burstknallen en spreiding te krijgen met zoveel kruit :)

Ligt natuurlijk in de lijn der verwachting dat de burst een hoog zaadgehalte zou hebben want als om dit blok nog een kooi zou moeten dan woog die veel te zwaar:bonk:

Wat een aanfluiting 7,5kilo kruit, lijken geeneens 500 grammers. Saaie box, magere effecten. Markttechnisch slim.

Voor de liefhebbers misschien niet dé bak, maar voor de gemiddelde consument wel erg interessant verwacht ik. Grote bak, indrukwekkend, minutenlang vuurwerk, variatie in effecten (wel redelijk veel van hetzelfde) en voor relatief weinig geld. Ja, ik denk dat dit weleens flink kan verkopen!

15 cakes :shocked:! Man ze worden steeds gekker met die cake boxen haha. Maar net wat Mattenfreak zegt voor de consument wel interessant maar voor de freaks... nee dat gaat hem niet worden denk ik. Maar toch 15 cakes is wel weer eens wat anders dat dan weer wel :p

Eens met Mike dat het wellicht goed zal verkopen, maar wat heb ik nu al een medelijden met die mensen....sta je dan vol trots om 00.00 met je GEGARANDEERDE grootste box van NL.....en iedereen in de buurt staat naar je buurmans 19sh assortimentje te kijken....

Heb het product filmpje inmiddels gezien, ik zal hem never nooit kopen, totaal geen spektakel box kleine uitwerkingen voor dat geld van 300 euro is het echt doodzonde van het geld

Zelf weten we voor die €300 wel wat beters samen te stellen maar ik moet zeggen dat ik het voor de normale consument nog niet eens super slecht vind.

Kijk even naar enkele jaren geleden waarbij dingen als Full size - Lesli €100, Big Bigger Biggest - GBV €100 en Ferro select 5155 - BKV €160 werden verkocht.
Voor 1/3 of zelf de helft van het geld van waar je nu 15 cakes en 7 minuten vuurwerk voor krijgt dus.
Ik noem dit dan toch een flinke vooruitgang, ik zal hem zelf niet kopen maar voor de consument vind ik dit minder misleiden dan die cakes van toen. :wink:

Zelf weten we voor die €300 wel wat beters samen te stellen maar ik moet zeggen dat ik het voor de normale consument nog niet eens super slecht vind.

Kijk even naar enkele jaren geleden waarbij dingen als Full size - Lesli €100, Big Bigger Biggest - GBV €100 en Ferro select 5155 - BKV €160 werden verkocht.
Voor 1/3 of zelf de helft van het geld van waar je nu 15 cakes en 7 minuten vuurwerk voor krijgt dus.
Ik noem dit dan toch een flinke vooruitgang, ik zal hem zelf niet kopen maar voor de consument vind ik dit minder misleiden dan die cakes van toen. :wink:

Wanneer je minimaal 300,- euro uitgeeft, ben je in mijn ogen redelijk een freak. Zie niemand in mijn straat met meer dan 100,- euro vuurwerk buiten staan (bepaalde doelgroepen uitgesloten). Denk niet dat de gewone consument, Jan de timmerman, 300,- euro op tafel lapt voor zo'n box.

sommige buurten hebben een vuurwerkpot. dan legt de hele straat een bepaald bedrag in en dan gaat iemand daar vuurwerk voor kopen. die mensen willen dan graag een paar grotere dingen en niet van dat klein spul. Dan kom je als je de gene bent die dit ding koopt wel met iets aanzetten.:D

Back
Bovenaan