Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
het is trouwens ook wel een kunst om zulke slechte burstknallen en spreiding te krijgen met zoveel kruit![]()
Dat dacht ik dus ook. Als er 250 gram per cake in zou zitten zou ik het ook geloven. Wat een aanfluiting dit maar dat wisten we al vantevoren eigenlijk.
Rij je met je heftruck de straat op om deze cakebox te plaatsen, iedereen denken dat er een spectaculair showtje komt, krijg je dit. En dit was natuurlijk te verwachten... Robinhood
Tjaa, ik wil ehm ook wel zien.... maar niet kopen!
het is trouwens ook wel een kunst om zulke slechte burstknallen en spreiding te krijgen met zoveel kruit![]()
Zelf weten we voor die €300 wel wat beters samen te stellen maar ik moet zeggen dat ik het voor de normale consument nog niet eens super slecht vind.
Kijk even naar enkele jaren geleden waarbij dingen als Full size - Lesli €100, Big Bigger Biggest - GBV €100 en Ferro select 5155 - BKV €160 werden verkocht.
Voor 1/3 of zelf de helft van het geld van waar je nu 15 cakes en 7 minuten vuurwerk voor krijgt dus.
Ik noem dit dan toch een flinke vooruitgang, ik zal hem zelf niet kopen maar voor de consument vind ik dit minder misleiden dan die cakes van toen.![]()