[Funke NL] Vivaldi

Ik snap die prijs echt niet. Met een beetje geluk kan ik hem voor een 'betere' prijs nemen, in de winkel waar ik dit jaar werk. Toch erg benieuwd naar de straat ervaring.

De prijs breekt het echt, en ja, het is een unieke bak. Maar zo jammer dat dit hem buiten het bereik van de consument plaatst, en voor de freak er genoeg alternatieven zijn. Hoop dat de buurman wel toehapt.

Ik begin hem steeds mooier te vinden. Funke plaatste vandaag deze video.

LETOP deze film is andere batch dan voor de NL markt bedoeld is. Dit is de 1.3G batch zonder stalenkooi enz er om heen. deze batch zal dus niet in NL verkocht worden. DE of SE, PL waar die versie wel verkocht wordt. en wegens transport kosten dit jaar blijft die ongeveer net zo duur als de kooi versie in NL

LETOP deze film is andere batch dan voor de NL markt bedoeld is. Dit is de 1.3G batch zonder stalenkooi enz er om heen. deze batch zal dus niet in NL verkocht worden. DE of SE, PL waar die versie wel verkocht wordt. en wegens transport kosten dit jaar blijft die ongeveer net zo duur als de kooi versie in NL

Dat klopt wel, maar maakt geen verschil t.a.v. de bak zelf. De effecten, opbouw, grammen, enz. zijn exact hetzelfde als de NL-variant. Het enige verschil is dat er om de 2020-2 batch geen kooi zit en om de 2020-1 batch, die speciaal voor NL is gemaakt, wel. Logisch dat dit dan een andere batch is, want het is echt een extra stap in het productieproces om ook de kooi en daarmee dubbele doos erom te krijgen en te doen.

Deze bak zag ik leeggeschoten staan op een plein hier in de stad. Maar waar was deze afgelopen jaar dan te halen vraag ik me af?

Kleuren zijn wel iets opgekrikt in dat straatfilmpje. Het is een hele sierlijke bak, niet iets voor 12 uur maar voor een rustiger moment om van te genieten. Crossettes zijn top! Mooi!

V shape mag ervan mij ook wel uit, is zonde je ziet maar de helft :p

Kleuren zijn wel iets opgekrikt in dat straatfilmpje. Het is een hele sierlijke bak, niet iets voor 12 uur maar voor een rustiger moment om van te genieten. Crossettes zijn top! Mooi!

V shape mag ervan mij ook wel uit, is zonde je ziet maar de helft :p
Aan dit filmpje is niks gedaan hoor, gewoon gefilmt en niks bewerkt

Back
Bovenaan