[Funke NL] Vivaldi

Hij komt op film wel érg lekker over, maar toch vind ik hem veel - en veel - te duur. Er moet wel een héle goede aanbieding komen wil ik mij laten verleiden tot aankoop.

het is voor mij de veelste dure net niet doos.En het is een beetje van we hebben nog wat spul over stop het in een doos en klaar. Er zitten prachtige effecten in afgewisseld met matig. Er zit geen lijn in.

Ik vind juist het thema met de 4 jaargetijden erin wel heel origineel en mooi uitgevoerd. Of het je smaak is, daar valt niet over te twisten. Hij staat bij mij zeker nog op de lijst!

Ik vind deze prachtig mooi.
Ik hou er wel van.
Maar de prijs.. man man man. Zelfs de aanbiedings/freak prijzen vind ik nog te hoog.
Een 200 tot 275 euro zou beter volstaan denk ik.
Misschien als ik wat extra te besteden heb da ik dan dit doosje als nog neem omdat ik hem erg fijn vind.
Maar voor nu gaat hij op de reserve bank.

Deze bak dit jaar in de collectie, hier ga ik heerlijk rustig van genieten. Funke zal nooit teleurstellen

Ik zal wel een niet populaire mening hebben maar goed"

In de 20 jaar dat ik nu groots vuurwerk inkoop en afsteek waaronder tientallen producten van funke (NL/BE/DE) cat2 / cat 3 blijf ik altijd met magere gedachte achter. Ja het zijn mooi uitgevoerde boeketten en de kwaliteit is misschien wat hoger dan een blok van bijvoorbeeld rubro maar daar betaal je dan ook veel geld voor.

Persoonlijk heb ik liever 4 goede 2kilo blokken van pangu, evo en noem ze maar op, dan die overpriced/overrated funke producten.

Maar goed, deze box gezien en weer niet te spreken erover bijna 400€ voor magere effecten weinig burst. Geen funke meer voor mij

P.s die echte originele cat3/4 producten zijn natuurlijk wel subliem vooral de 35/40mm spullen.

Ik deel je mening, al heb ik wel de elegant night in bestelling en twijfel nog om 1 of 2 paranoid te pakken omdat in mijn geringe kennis door 3 jaar niet meer ermee bezig te zijn geweest,, ik dacht ook dan ga ik voor de eerste keer evo kopen maar ook die boxen zijn gewoon €100 duurder geworden ,, ik vind het maar lastig en ik heb alle acties gemist omdat ik vorige week pas besloten heb om dit jaar te fakkelen.

Ik vind deze zo duur. Maar het is zoals ik al eerder gemeld had een prachtige box.
Een mooie vrouw kost ook geld. Dus deze beauty ook maar besteld.

Auto breed haha, wat een ding zeg! Het oogt indrukwekkend, nu lekker genieten van de uitwerking en hopelijk zien we er films van.

Back
Bovenaan