[Funke NL] Vivaldi

Vind dit echt een prachtig stuk vuurwerk voor Nederland!
De prijs zou ik er ook niet voor neerleggen, maar uiteindelijk kan je (persoonlijk) in de freakaanbiedingen dan voor een relatief goeie prijs beter deze stukken vuurwerk aanschaffen. Kwalitatief goed, onderscheidend en divers. Ik hou hiervan!

Persoonlijk zou ik er alleen niet meer dan 225 voor over hebben, anders zijn er ook weer veel alternatieven om je druk mee te maken :wink:

Heb je hem besteld? Als niemand hem neemt, offer ik me misschien wel op. Er moet toch een straatfilm van komen vind ik :D.

Heb je hem besteld? Als niemand hem neemt, offer ik me misschien wel op. Er moet toch een straatfilm van komen vind ik :D.

Vandaag is de dummy bij ons binnengekomen, man wat een apparaat! Zal even kijken of ik morgen in de gelegenheid ben om een foto te maken en hier te uploaden.

Jazeker! Kans dat ik hem ga filmen is wel klein.

2 jaar terug Skyline on Fire gehad, vorig jaar geen dubbele compound en dat werd wel gemist. De Vivaldi vind ik qua kleur en effecten geweldig dus viel de keuze op deze. En toen hij deze week nog 25 euro goedkoper werd meteen besteld.

Ik sla hem dit jaar over, vooral ook omdat ik al wat grote boxen heb. Staat wel op de lijst voor volgend jaar iig.. :D

Ik begin deze bak ook steeds meer te waarderen. Denk dat je hier echt enorm van kan gaan genieten tijdens de jaarwisseling.

Neig er naar om deze ook nog erbij te nemen, maar wacht eerst nog even de aankomende twee weken af voor een definitief besluit.

De prijs is en blijft te hoog in mijn ogen maar kwalitatief begin ik deze box steeds meer te waarderen.

Back
Bovenaan