[Funke NL] Vivaldi

Wat een lekkere dikke bak, mooi spul dat Funke.
Dit jaar op een fontein na helaas (nog) niet in de voorbestelling

blijkbaar gefilmd door een vrouw want je ziet meer van de onder- dan bovenkant en meest op 'r kant :D

beter dan niks, iemand nog gehad? de vivaldi, bedoel ik... zucht :rolleyes:

Moeilijk een goed beeld te krijgen met deze film. Ben echt benieuwd naar goede straatbeelden. Deze box houdt mijn aandacht.

Bedankt voor de bovenstaande film! Ik moet zeggen dat ik een beetje schrik van de hoeveelheid 20mm schoten, ik had in gedachten dat dit beperkt was tot de crossette boeketjes maar blijkbaar zit er veel meer in qua 20mm.

Funke blijft toch wel Funke verder, de 30mm boeketen zijn van hoogstaande kwaliteit, zeker de laatste salvo's.

Gezien de hoeveelheid 20mm schoten, zou ik deze eerder ergens overwegen voor... €200-€250 max, dan nog zit ik aan de hoge kant, maar het blijft een bijzondere bak met o.a. mooie crossettes.

Mooie bak! Maar zelfs voor een kleine 300 euro sla ik over. Koop ik zelf wel losse crossette waaier cakes met 3x een 2kg compound.

ik vind dit de slechtse box van funke ook mede door de prijs , het verhaal wat ze willen vertellen met de box is wel te zien dus prima maar burst erg slap en boeket grote echt ondermaats jammer veel beter gewend van funke

Best een hele toffe bak dit hoor, echter is de prijs mij zelf iets te veel van het goede, dan heb je toch flink wat meer keuze in andere mooie boxen.

Naast alle rammerts van Funke vind ik dit toch wel een prachtig sierlijk schouwspel hoor. Prijs is fors, maar echt een mooi stukje siervuurwerk!

1 van de sierlijkste en mooiste boxen die ik voorbij heb zien komen. Wat een kleuren! De burst en spreiding vallen wat tegen helaas.

Wel grappige effecten maar deze is voor mij echt veel te langzaam. Het hoeft niet altijd rammen te zijn maar dit is wel weer het andere uiterste

Back
Bovenaan