[Funke NL] Kometenbomben 2

Zouden deze zo goed zijn als dat ze zijn? Iemand een site tegen gekomen waar ze een karton aanbieden?

Gewoon een prijs opvragen bij je lokale dealer. Mijn ervaring is dat de verschillen niet heel groot zijn in wat de dealers met de kartonprijzen kunnen/willen doen.

Zo, even het topic opgeschoond. Als iemand hulp nodig heeft bij een keuze over de invulling van de collectie, er zijn in de countdown genoeg topics te vinden die daar hulp bij bieden. Wil je graag producten vergelijken, post dat dan in de desbetreffende topics a.u.b.

Houd het forum samen leesbaar, graag ontopic weer dus! :thumbsup:

Ik wil geen verwarring veroorzaken maar mijn dealer (die alleen funke heeft) verkoopt nu opeens de balk Python van luypaers. Ik heb hier de kometenbomben besteld maar deze zijn niet terug te vinden, ik heb juist bij een andere winkel de luypaers besteld zodat ik ze beide heb. Ik hoop echt dat de funke items gewoon geleverd gaan worden.

Ik wil geen verwarring veroorzaken maar mijn dealer (die alleen funke heeft) verkoopt nu opeens de balk Python van luypaers. Ik heb hier de kometenbomben besteld maar deze zijn niet terug te vinden, ik heb juist bij een andere winkel de luypaers besteld zodat ik ze beide heb. Ik hoop echt dat de funke items gewoon geleverd gaan worden.
Welke dealer gaat het om, die alleen Funke heeft?

Is het niet makkelijker om de winkel te bellen/appen/mailen of langs te gaan om te vragen of het inderdaad klopt.

De Kometenbomben is uitverkocht bij Lesli en zij stellen de Ball Phyton voor als vervanger.

Back
Bovenaan