Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bij Giezen vuurwerk in Hoogkerk heb ik me eerder vandaag laten vertellenNog ergens te krijgen in het noorden?
Zijn leuke single shots maar ik krijg het idee dat de meeste ze mooier vinden omdat ze van Funke zijn.
Zijn leuke single shots maar ik krijg het idee dat de meeste ze mooier vinden omdat ze van Funke zijn.
Ik heb ook me twijfels zoals eerder aangegeven je hebt voor de ongeveer de helft ook een setjes single shots met hetzelfde aantal gram en zelfde tube.Het is net wat Richardus zegt, qua effect- kleur, soort en grootte springen de Funke producten er voor mij gewoon uit t.o.v. merken die we al heel lang kennen zoals een Crown Collection of een New Spirit. Het is nog net een klasse apart. Na de 31e mag blijken of de NL producten net zo presteren als dat we van Funke gewend zijn in het buitenland.
Hier wordt ik niet alleen als Funke liefhebber maar ook als normale vuurwerkliefhebber heel enthousiast van.
Waar zie jij 4, 40 gram singleshots voor de helft dan ? Ik vind ze best vriendelijk geprijsd.
inderdaad de sunflower van china red. onder andere te koop bij intratuin.Waar zie jij 4, 40 gram singleshots voor de helft dan ? Ik vind ze best vriendelijk geprijsd.
Ik ga de proef ook op de som nemen. Over Funke DE heb ik inmiddels weinig twijfel meer. Klopt wel dat er genoeg voordeligere singles te halen zijn in NL maar als ik bijvoorbeeld het filmpje van de 2" fall out vergelijk met deze dan is de keuze voor mij wel duidelijk. Maar goed we gaan het meemaken allemaal (als het inderdaad uitgeleverd wordtIk heb ook me twijfels zoals eerder aangegeven je hebt voor de ongeveer de helft ook een setjes single shots met hetzelfde aantal gram en zelfde tube.
ik ga de proef op de som nemen en heb ze beide besteld! ik zal het na 1 januari laten weten of funke echt de betere kwaliteit heeft.
Boxumvuurwerk in Vollenhove of Kuiper Koekange?Nog ergens te krijgen in het noorden?
De Funke dealers staat er al wel opIemand die weet wanneer het op vuurwerkplanet word aangeboden ?