[Funke NL] Kometenbomben 2

Zijn leuke single shots maar ik krijg het idee dat de meeste ze mooier vinden omdat ze van Funke zijn.

Dat het van Funke komt is gewoon toeval. Wel zien de Funke producten er uiterlijk best wel goed uit. Zijn een heleboel liefhebbers gek op.:wink:

tis de naam, de faam en natuurlijk het feit dat dit voor het eerst in nederland te verkrijgen is waarom dit bij voorbaat al gewaardeerd wordt natuurlijk.

De effecten zijn an sich al opvallend en vooral lang- en breed hangend plus goede vorm boeket. Dat maakt de kwaliteit zichtbaar hoger dan de meeste andere merken.

Zijn leuke single shots maar ik krijg het idee dat de meeste ze mooier vinden omdat ze van Funke zijn.

Het is net wat Richardus zegt, qua effect- kleur, soort en grootte springen de Funke producten er voor mij gewoon uit t.o.v. merken die we al heel lang kennen zoals een Crown Collection of een New Spirit. Het is nog net een klasse apart. Na de 31e mag blijken of de NL producten net zo presteren als dat we van Funke gewend zijn in het buitenland.

Hier wordt ik niet alleen als Funke liefhebber maar ook als normale vuurwerkliefhebber heel enthousiast van.

Het is net wat Richardus zegt, qua effect- kleur, soort en grootte springen de Funke producten er voor mij gewoon uit t.o.v. merken die we al heel lang kennen zoals een Crown Collection of een New Spirit. Het is nog net een klasse apart. Na de 31e mag blijken of de NL producten net zo presteren als dat we van Funke gewend zijn in het buitenland.

Hier wordt ik niet alleen als Funke liefhebber maar ook als normale vuurwerkliefhebber heel enthousiast van.
Ik heb ook me twijfels zoals eerder aangegeven je hebt voor de ongeveer de helft ook een setjes single shots met hetzelfde aantal gram en zelfde tube.
ik ga de proef op de som nemen en heb ze beide besteld! ik zal het na 1 januari laten weten of funke echt de betere kwaliteit heeft.

Waar zie jij 4, 40 gram singleshots voor de helft dan ? Ik vind ze best vriendelijk geprijsd.

Ik heb ook me twijfels zoals eerder aangegeven je hebt voor de ongeveer de helft ook een setjes single shots met hetzelfde aantal gram en zelfde tube.
ik ga de proef op de som nemen en heb ze beide besteld! ik zal het na 1 januari laten weten of funke echt de betere kwaliteit heeft.
Ik ga de proef ook op de som nemen. Over Funke DE heb ik inmiddels weinig twijfel meer. Klopt wel dat er genoeg voordeligere singles te halen zijn in NL maar als ik bijvoorbeeld het filmpje van de 2" fall out vergelijk met deze dan is de keuze voor mij wel duidelijk. Maar goed we gaan het meemaken allemaal (als het inderdaad uitgeleverd wordt :yes:

Back
Bovenaan