[Funke NL] Kometenbomben 2

Ik heb mijn 2 pakjes binnen :) Heb zo'n idee dat ze volgend jaar beter presteren, voelen een beetje klam aan. Maar we gaan er achter komen. Dit jaar een setje en volgend jaar de andere.

Ik heb mijn 2 pakjes binnen :) Heb zo'n idee dat ze volgend jaar beter presteren, voelen een beetje klam aan. Maar we gaan er achter komen. Dit jaar een setje en volgend jaar de andere.

Pfff ik ben jaloers! Ik hoop dat iemand ze even kan testen, als ze te vochtig zijn dan bewaar ik ze lekker voor volgend jaar :)

Top dingen, zal filmpje later oploaden. Kwaliteit niet geweldig van het filmpje. Mooie heldere staart die hoog komt met een heerlijke knal en lang hangende uitwerking. Maar dit zijn dikke aanraders 4st voor 14,95. Inslaan die handel!

Top dingen, zal filmpje later oploaden. Kwaliteit niet geweldig van het filmpje. Mooie heldere staart die hoog komt met een heerlijke knal en lang hangende uitwerking. Maar dit zijn dikke aanraders 4st voor 14,95. Inslaan die handel!

Kom maar door. Als je op tijd bent kun je mij misschien overtuigen als ik bij de Funke Dealer sta!

Deze zien er wel heel dik uit hoor.

IMG_20191228_070337.jpg
Edit: links natuurlijk de Ball Python van Luypaers ter vergelijing.

Gozer wat voor telefoon heb jij haha :p.

Dit is zo te horen aan de knal wel echt kwaliteit!! Funke flikt het weer.

Helaas bij de Valk Nijverdal, de ball python gekregen ipv Funke. Leek er op dat iedereen de vervanger mee kreeg, zonde wel.

Back
Bovenaan