Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zouden deze zo goed zijn als dat ze zijn? Iemand een site tegen gekomen waar ze een karton aanbieden?
https://topvuurwerkbreda.nl/funke-en-luypaers-fireworks/479-karton-kometenbombe-60-stuks.html
Heb ze hier gezien. Uit m'n hoofd had vuurwerkbunker vorige week een karton aanbieding ook, die zie ik nu alleen niet meer staan.
Zeker, helemaal mee eens.
Welke dealer verkoopt ze in Noord-Holland?
Ik heb mijn eigen vraag beantwoord LOL. Klarenbeek Amsterdam verkoopt Funke!
En daar tussen in;En hoger,Meliora Middenmeer doet beide,Funke&Luypaers.
Welke dealer gaat het om, die alleen Funke heeft?Ik wil geen verwarring veroorzaken maar mijn dealer (die alleen funke heeft) verkoopt nu opeens de balk Python van luypaers. Ik heb hier de kometenbomben besteld maar deze zijn niet terug te vinden, ik heb juist bij een andere winkel de luypaers besteld zodat ik ze beide heb. Ik hoop echt dat de funke items gewoon geleverd gaan worden.
Is het niet makkelijker om de winkel te bellen/appen/mailen of langs te gaan om te vragen of het inderdaad klopt.Ik wil geen verwarring veroorzaken maar mijn dealer (die alleen funke heeft) verkoopt nu opeens de balk Python van luypaers. Ik heb hier de kometenbomben besteld maar deze zijn niet terug te vinden, ik heb juist bij een andere winkel de luypaers besteld zodat ik ze beide heb. Ik hoop echt dat de funke items gewoon geleverd gaan worden.
Ik wil geen verwarring veroorzaken maar mijn dealer (die alleen funke heeft) verkoopt nu opeens de balk Python van luypaers. Ik heb hier de kometenbomben besteld maar deze zijn niet terug te vinden, ik heb juist bij een andere winkel de luypaers besteld zodat ik ze beide heb. Ik hoop echt dat de funke items gewoon geleverd gaan worden.
Nog nergens in de bunker gezien ook als je goed kijkt in het showroom topicZijn deze al in het land?
bij Giezen nu ook deze in de webshop ipv Kometenbomben. Cracker Fountains blijkbaar nog wel op voorraad daar.De Kometenbomben is uitverkocht bij Lesli en zij stellen de Ball Phyton voor als vervanger.