[Funke NL] Goldfunken Raketensortiment [Vuurpijl Ass.]

Wat een pracht! Zo jammer dat ik er maar 1 van op film heb staan, goede burst en zó lange hangtime (zoals ik ook opmerk in de film zelf...). Echt jammer dat ze dit jaar niet meer verkrijgbaar zijn.

Eeuwig zonde dat deze er uit zijn. Ik had echt niet verwacht dat het al per dit seizoen verboden zou worden anders had ik er wel een massa van gehaald.
Iemand toevallig nog een restvoorraad ergens over de grens gespot?

Eeuwig zonde dat deze er uit zijn. Ik had echt niet verwacht dat het al per dit seizoen verboden zou worden anders had ik er wel een massa van gehaald.
Iemand toevallig nog een restvoorraad ergens over de grens gespot?
postenhandel nord (DE) voor eur 17 de set.

Wat een pracht! Zo jammer dat ik er maar 1 van op film heb staan, goede burst en zó lange hangtime (zoals ik ook opmerk in de film zelf...). Echt jammer dat ze dit jaar niet meer verkrijgbaar zijn.

Ze blijven inderdaad bizar lang hangen. Mooi spul!

Ben blij dat ik deze afgelopen jaarwisseling in mijn collectie had en mogen beschouwen. Waren hele goede toppers!

Jammer dat het bij onze buren slechts 20 gram bevat ipv 32gram

Geweldige pijlen, dat zeer zeker. Nog een zakje liggen van afgelopen jaar. Deze ga ik koesteren.

Had nog een setje over, waren echt geweldige pijlen maar toch vorige week besloten ze de lucht in te jagen

Geweldige pijlen voor NLse begrippen, zonde net zoals de single shots, dat we er maar een jaar van legaal mochten genieten.

Fantastische pijlen, doodzonde (maar ergens helaas wel begrijpelijk) dat deze er allemaal
Uit zijn.

Back
Bovenaan