[Funke NL] Goldfunken Raketensortiment [Vuurpijl Ass.]

De te.....ing wat een mooie pijlen !!!! Niet normaal , we hadden hier ook de lightyear en wat ander pijlen maar deze ... zo hoog .. blijft even hangen en dan waauwwww !

Helaas wel redelijk mistig in de vooravond dus de helft hebben we in de mist geschoten maar echt bizar

Leuke pijlen waren het, echter vond ik wel dat de pijlen te hoog gingen waardoor de effecten klein leken in vergelijking met de Light Year pijlen.

Ondanks dat ze erg hoog gingen... Wat een bizar goede pijlen. Nog geen eens maximaal gevuld en de effecten bleven heel lang hangen.

Het maximale wat ze uit zulke pijlen kunnen halen lijkt het wel, echt een mooi stukje vuurerk

Zelf niet gehad, maar ziet er wel uiterst goed uit op video's. Voor 20 euro 6 40 grams pijlen is geen geld.
Zou inslaan, want je krijgt niet vaak 6 40 grams pijlen voor dit bedrag en zeker niet van zo'n topmerk.

Ergens vind ik dat we een soort van belazerd worden als ik zie wat merken als Funke met hetzelfde of minder kruitinhoud en een lagere prijs aan ons kunnen bieden.

Meegenomen in de losse verkoop en dit waren inderdaad prachtige pijlen! Goud bleef echt ontzettend lang hangen. In de vooravond 1 afgestoken en die was bijna niet te zien door de mist. Later pas de rest en dat was beter, maar helaas nog steeds niet optimaal. Met helder en windstil weer zijn dit regelrechte pareltjes.

Had 2 pakken, waarvan 1 nog bewaard. Wat waren ze goed zeg. Heb aardig wat pijlen er doorheen gejaagd de afgelopen jaren maar dit spande wel de kroon voor Nederlandse begrippen!

Zelf niet gehad, maar ziet er wel uiterst goed uit op video's. Voor 20 euro 6 40 grams pijlen is geen geld.
Zou inslaan, want je krijgt niet vaak 6 40 grams pijlen voor dit bedrag en zeker niet van zo'n topmerk.

Ergens vind ik dat we een soort van belazerd worden als ik zie wat merken als Funke met hetzelfde of minder kruitinhoud en een lagere prijs aan ons kunnen bieden.

31 grams pijlen zijn het toch.

Deze build van pijlen vind je bij de NL-Pijlen ook terug, niks aan de hand op zich heb ook wel gehad dat je de bovenkant er gewoon weer strak op drukt en het geheel weer recht staat, door de transport in de zakken waar ze in zitten krijg je dit, daarvoor ben ik ook meer fan van de 'Blattertanz Raketen' die per 10 in een doos zitten, in plaats dat ze deze ook per 10 in een doos doen :D tellen wij er gewoon de dubbele prijs ervoor neer, freakkorting! :blink:

Back
Bovenaan