Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
zou het er niet op gokken, kan ook maar zo zijn dat zodra ze hun website open deze VWPD sluitenHeerlijk snel! Thanks Pyroboy![]()
Misschien is deze vraag al tig keer beantwoord, maar tot wanneer blijft vuurwerkperdoos online?
Zou u dan zo vriendelijk willen zijn om ons tijdig te waarschuwen, als de site dicht gaat![]()
op de vuurwerkperdoos site staat dat de gewone site 1 december open gaat... Volgens mij blijft deze open tot 30 november 23:59, heb ik ergens gelezen dacht ik...
Zou u dan zo vriendelijk willen zijn om ons tijdig te waarschuwen, als de site dicht gaat![]()
Komen er nog black friday aanbiedingen via vuurwerkperdoos zoals vorig jaar?
Gaat de geisterblitz nog via jullie regulier website verkocht worden?
UPDATE UPDATE UPDATE .....!!!!!!!
Goedenavond members / freaks
Bij deze de laatste 10 bestelplekken zijn nog beschikbaar daarna zullen wij helaas de vuurwerkperdoos site gaan sluiten.
DUS DOE JE VOORDEEL EN BESTEL NOG SNEL VOOR JE TELAAT BENT.........
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Deze zullen wel op de normale site komen. Was vorig jaar ook zo volgens mijDus er komt geen Black Friday actie op vuurwerkperdoos.nl zoals eerder vandaag wel beloofd?
Dus er komt geen Black Friday actie op vuurwerkperdoos.nl zoals eerder vandaag wel beloofd?
De tweede cake is wederom een 36 shots salute cake genaamd SPECIAL SALUTE ROOD alleen is deze uitgevoerd in een " ALL AT ONCE" versie , deze gaat voor een knalprijs van € 11.50 verkocht worden.
Bekijk bijlage 48887
Interessant. Wat is de kartoninhoud en kan deze versie tegen een kortingsprijs per karton aangeboden worden via vuurwerkperdoos?