[Funke NL] Cuckoo Cuckoo Fountain

Bij toeval ontdekte ik dit label onder de cuckoos.
Plaatje

Het is geen typisch Funke product.
Er zijn meerdere importeurs die deze fontein in het assortiment hebben.
Het is zelfs een fontein die vroegah ook verkrijgbaar was toen de staatsfarieken in China nog bestonden.

Effect is waarvoor je hem koopt natuurlijk, maar de items zelf zien er echt niet uit qua afwerking en hoe scheef ze staan, dat kan makkelijk een heel stuk beter.

PXL_20221230_120830680.PORTRAIT.jpg

Heb veel klein spul gekocht, deze dus ook. En viel mij ook direct op dat de afwerking van deze dingen echt stukken beter had gekund. Maar goed, gaat om het effect en dat is dikke prima.

De afwerking was inderdaad wel erg slecht. Schots en scheef, losse voetjes.
Gelukkig is de inhoud wel mooi.

Waren ook prima fonteinen dit, leuk stookspul. Prijs hiervan is ook goed te doen.

Voor mijn gevoel was de crackling dit jaar wat zachter dan afgelopen jaar, maar dat is puur gevoel.
Verder zijn het heerlijke fonteinen die ik eigenlijk er altijd wel bij wil hebben.

Prima fonteinen voor een goede prijs. Niet echt op de afwerking gelet. Ze deden t en dat was t belangrijkst haha.

Voor mijn gevoel was de crackling dit jaar wat zachter dan afgelopen jaar, maar dat is puur gevoel.
Verder zijn het heerlijke fonteinen die ik eigenlijk er altijd wel bij wil hebben.

Er zat veel verschil in de fonteinen soms stak je er 2 tegelijk af en dan stopte er 1 zeker 10 secondjes eerder.

Ga ze wel op zeker weer kopen, was er overall wel tevreden over. Zonder wind zullen ze ook veel beter presteren.

Zeer goede fonteinen! Wat van mij persoonlijk mag is bij 1 van de 2 versies het geknetter op het einde weg laten. Tegenwoordig word je doodgeslagen met crackling in producten.

Back
Bovenaan