[Funke NL] Blitzgewitter

Mooie cake met hele mooie gekleurde blinkers, de burst was niet zo heel hard maar daar maak ik voor deze cake een uitzondering voor, ik zal hem aankomend jaar zo nog een keertje kopen.

Fijn om nu de straatfilmpjes te zien. Deze werd onverwachts geschoten op de demo van Huisman, toen al erg tevreden over deze cake en nu weer. Vooral de eerste combinatie is erg mooi.

Na de demo van Huisman was mij afgeraden te kopen. Ik ben blij dat ik dit advies niet opgevolgd heb want wat een ontzettend gave cake was dit. Heel apart met groen en goud, en de burst was normaal. Ik denk dat die bij Huisman gewoon niet droog genoeg was.

Zeer gave cake is dit! Zeer mooie uitwerkingen met die gouden staarten en witte blinkers met kleur! Hij was aan de prijs, maar ik had het er voor over! Geen spijt van!

Na de demo van Huisman was mij afgeraden te kopen. Ik ben blij dat ik dit advies niet opgevolgd heb want wat een ontzettend gave cake was dit. Heel apart met groen en goud, en de burst was normaal. Ik denk dat die bij Huisman gewoon niet droog genoeg was.

Wat een raar advies, hij presteerde prima die avond zoals hierboven ook al staat. Eén van de betere cakes van de demo.

Wat een raar advies, hij presteerde prima die avond zoals hierboven ook al staat. Eén van de betere cakes van de demo.

Scroll eens even naar pagina 4 van dit topic ;)

Hij presteerde bij mij in de straat zeker beter dan op de demo.

hele fijne cake dit, mooie aparte kleuren in het eerste deel ook. Maar als ik overall kijk weet ik nog niet of ik het geld ervoor neer zou leggen om eerlijk te zijn. Daar heb je bijvoorbeeld ook al twee keer der Hammer voor en nog geld over :wink:

Zie hem nu staan € 29,95. Twijfel nog om hem in mijn winkelmandje te doen. Opzich mooi blinkers met een prima einde.

Zeer gave cake is dit! Zeer mooie uitwerkingen met die gouden staarten en witte blinkers met kleur! Hij was aan de prijs, maar ik had het er voor over! Geen spijt van!

Hier klinkt die erg goed en zie je het tempo prima. Als die indd in de richting van 25 eu komt is die best mee te nemen.

Ik snap de hype over deze cake niet helemaal, de prijs is namelijk best fors en de uitwerkingen zijn niet echt speciaal. Er zijn meerdere magnesium blink cakes op de markt, die goedkoper zijn en minimaal gelijkwaardig presteren. Maar misschien komt het hier omdat het een product is van Funke ?
Nee, ik ben niet enthousiast geworden na het zien van de straatfilmpjes.

Nee? Zie dit filmpje dan nog eens.

Zo combi van zo goeie blinkers heb ik weinig eerder gezien. Dat het aan de prijs is, is niet alleen de tijdsgeest (verwend met freakacties, slim minder geladen cakes met dus lager mogelijke prijzen terwijl arbeid/grondstoffen/transport duurder geworden zijn) maar ook de tijd die Funke in perfectioneren stopt (=arbeid) en wat hij eist van Chinezen (die weer meer tijd er in moeten steken=arbeid=geld). Tel daarbij op het kleinere aanbod dan grootgrutters (hoewel dat langzaam verandert met z'n vele lijnen en groei) en dan hadden we 10 jaar geleden dit een heel prima prijs voor deze hoge kwaliteit gevonden.

Maar ik vind 'm ook niet bijzonder genoeg om €40 voor neer te tellen :D gerechtvaardigd is het rationeel bezien dus wel.

Pfoeh mooi ding hoor!! Dikke tails en mooie lange hang-time van de sterren. Thx voor de video!

Gisteren 1 besteld en toen had ik de straatfilm van Raider nog niet eens gezien. Geen miskoop zo te zien!!

Back
Bovenaan