[Funke NL] Blitzgewitter

Ben het er ook mee eens, komt wat zwak over. Zeker met blinkers mag je langer hangende boeketten verwachten en sowieso wat gevulder. De 2e helft is al iets beter maar je kan zat cakes opnoemen die beter presteren. Ik vind het niet Funke waardig helaas.

voor 25 euro is het best een aardige cake voor tussendoor. Ik zou de volle mep er zeker niet voor betalen dat is hij niet waard.

Het is lesli spul met een funke etiket er op, ik zou de funke nl cakes lekker laten staan.

Ik kan het regelmatig met jouw opmerkingen eens zijn, maar met deze toch echt niet. Meerdere keren geschoten op de Huisman-demo als ook thuis in de straat met O&N en ik zie toch duidelijk meer kwaliteit dan bij de gemiddelde Lesli-cake. Eens, de versie van afgelopen jaar was misschien ietsje minder dan die van het jaar ervoor, maar daar heeft Lesli niets mee te maken. Zij zijn enkel de distri in NL, de artikelen worden toch echt door Funke zelf in China geproduceerd en naar de EU geïmporteerd. Meneer Funke, zoals ik hem "liefkozend" altijd noem, heeft zelf ook gezien dat sommige artikelen niet helemaal presteerden als voorheen en gaat daarmee aan de slag. En dan gaat gaat het niet alleen om NL-artikelen maar over de hele linie, ook van Argento.

Back
Bovenaan