[Funke NL] Blitzgewitter

RickGAE

VWC lid
Artikelnaam: Blitzgewitter
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 499,68 gram
Aantal Schoten: 36
Effectomschrijving: FC25-36-7
36 schots cakebox "Blitzgewitter", Kal. 25mm, ca. 26 seconden, 499,68g NEM, CE categorie F2, ADR 1.4G (met kooiverpakking). Dit artikel maakt deel uit van de Funke Nederland collectie en zal enkel in Nederland verkocht worden.

36 schots cakebox met een caliber van 25mm. Gouden Titanium staarten die eindigen in groene en gouden glitters alsook in witte en rode glitters, die altijd gepaard gaan met sterke titanium burstknallen. Schiet in opbouwend tempo!

Tijdsduur: 26 seconde
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €39,95

funke_blitzgewitter.jpg

Wij danken Funke Nederland voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Desalnietemin een prima cake, dat we geen DE of BE uitwerkingen zouden krijgen was op voorhand al duidelijk.

Ja, ik zie dat het Funke is, maar zeker in vergelijking met andere Funke cakes kan deze mij niet echt bekoren. Beetje saai en simpel. Een uitgeklede versie van de varianten die in BE en DE te koop zijn (maar ik had dat ook niet anders verwacht).

Daarnaast verwacht ik dat je hier 30-40 euro voor gaat betalen, wat het product mijns inziens niet waard is.

Vind het wel een prima cake eigenlijk. Dikke tails, lekkere blinkers. Helemaal niks mis mee. Ben benieuwd waar Funke NL nog meer mee komt (en naar de prijzen :) ).

Heerlijke tails hoor! Boeketten voor Nederlands vuurwerk ook gewoon goed! Lijkt me vet om deze in de straat te hebben :)

Vind hem ook zeker niet verkeerd. Afhankelijk van de prijs natuurlijk.
Mooie kleuren, goede tails...

Zei het al in een ander topic. Overduidelijk een Funke artikel aan de tails te zien, die overigens erg mooi zijn. Maar aan de boeketten te zien mis je een goede burst, wat naar verwachting was. Ik ben benieuwd naar de rest.

er zit iniedergeval schot in de zaak

Welk schot zit er dan in de zaak?

Zou het zo kunnen zijn dat degenen die nog geen Funke uit DE in hun collectie hebben gehad dit artikel 'juich' vinden en degenen die wel straatervaring hebben met Funke DE dit 'mwoa' vinden?

Welk schot zit er dan in de zaak?

Zou het zo kunnen zijn dat degenen die nog geen Funke uit DE in hun collectie hebben gehad dit artikel 'juich' vinden en degenen die wel straatervaring hebben met Funke DE dit 'mwoa' vinden?
\
Tja n=1 zet ook geen zonde aan de dijk, ik wacht rustig af tot er andere producten zijn voordat ik een algehele conclusie trek wat betreft kwaliteit en uitwerking van "Funke NL" producten

Vind de blinkers van Funke veel minder vloeken dan bij andere merken, waar ze naar mijn mening vaak slecht en lelijk uitkomen.
De tail is ook goed, vind die alleen niet passen bij het boeket effect.

Back
Bovenaan