[Funke NL] Azul

Dit blokje 2x gehad en vind hem echt schitterend ik ben blij dat ik hem nog op de kop heb kunnen tikken dit jaar

Een beetje nl 30 mm blok poept deze eruit totaal niet funke waardih
Ben het niet met je eens. Deze geschoten tijdens jaarwisseling 21/22 en hij presteerde erg goed! Denk dat het presteren van deze box wel heel erg afhankelijk is van goede weercondities. Zou 'm graag nog aanschaffen, maar alles wat uitlopend is wordt flink overprijsd..

Ben het niet met je eens. Deze geschoten tijdens jaarwisseling 21/22 en hij presteerde erg goed! Denk dat het presteren van deze box wel heel erg afhankelijk is van goede weercondities. Zou 'm graag nog aanschaffen, maar alles wat uitlopend is wordt flink overprijsd..
Heb deze vorig jaar geschoten met redelijke wind ook toen hield deze zich goed staande. Deze nog kunnen aanschaffen dit jaar voor de zelfde prijs als vorig jaar

Echt een goede box is dit, weliswaar stevig geprijsd maar wel gewoon echt kwaliteit. Als je dit op straat neerzet heb je echt een lekker spektakel dat na 0:00 meegaat.

Echt een goede box is dit, weliswaar stevig geprijsd maar wel gewoon echt kwaliteit. Als je dit op straat neerzet heb je echt een lekker spektakel dat na 0:00 meegaat.

Totaal niet mee eens. Heb deze ook gezien en snap de Funke Hype en prijs echt niet. De eerste cake is wel aardig, de andere 3 ondermaats.

Wat is jou ervaring ermee dan als ik vragen mag? 3 cakes ondermaats nog wel. Hier ook een positieve ervaring met de Azul. Prachtige box, heldere kleuren, mooi goud. Geen speltakelstuk maar wel eentje om rustig van te genieten.

Totaal niet mee eens. Heb deze ook gezien en snap de Funke Hype en prijs echt niet. De eerste cake is wel aardig, de andere 3 ondermaats.

Dat mag! Zoals ik aangeef is de prijs wel echt stevig en een van de redenen om hem niet meer aan te schaffen. De Funke hype doe ik dan ook zeker niet aan mee - net als alle andere hypes. Maar het is wel een prima stuk vuurwerk wat mij betreft. Als je dit als consument neerzet heb je gewoon een dikke prima box.

Ik vond dit een prachtige box. Maar weet niet of deze een tweede keer komt. Prijs was erg stevig en ik heb deze vooral gekocht uit nieuwsgierigheid naar Funke NL

Jaarwisseling 21/22 deze weggestookt.
De prachtige box zelf wordt nog steeds gebruikt als opslag en staat te stralen in de vitrine.
Te mooi om weg te doen.

20240128_153036.jpg

20240128_153101.jpg

Funke in Nederland is een beetje dood helaas, dus deze is ook niet meer te krijgen...

Er is inderdaad geen import van Funke meer in NL en Funke heeft ook aangegeven zich niet meer op de NL markt te richten ivm de geldende regelgeving. Daarbij geeft Funke aan dat de liefhebbers de weg naar de producten toch wel vinden via DE en BE.

Back
Bovenaan