[Funke NL] Azul

Mijn eerste bestelling voor 2021 is ook alweer een feit. Toch vroeger dan ik zelf initieel van plan was maar is een leuke aanbieding voor een mooie Funke box! Besteld samen met de Brocade blaster van Red-Wire welke ook tevens een openingsactie is (wel duurder dan in 2020).

Laatst bewerkt:
Zal een kwestie van smaak zijn maar ik vind in het eerste gedeelte de boeketten veel te leeg. Wat zie je nu helemaal? alleen een paar blauwe minuscule bolletjes. Voor de rest veel te veel crackling.

Zal een kwestie van smaak zijn maar ik vind in het eerste gedeelte de boeketten veel te leeg. Wat zie je nu helemaal? alleen een paar blauwe minuscule bolletjes. Voor de rest veel te veel crackling.

Nou, de miniscule bolletjes zoals jij ze noemt waren absoluut niet miniscuul. Dit is wat dat betreft een echte Funke-bak met de kwaliteit die je ervan mag verwachten: gave tails, dikke burst, grote spreiding en volle effecten! Veel mensen die hem gehad hebben of hem live gezien heeft vind 'm fantastisch. Een enkeling vindt hem oke en hoeft 'm zelf niet. Zie ook pagina 5 en 6 van dit topic.

Nou, de miniscule bolletjes zoals jij ze noemt waren absoluut niet miniscuul. Dit is wat dat betreft een echte Funke-bak met de kwaliteit die je ervan mag verwachten: gave tails, dikke burst, grote spreiding en volle effecten! Veel mensen die hem gehad hebben of hem live gezien heeft vind 'm fantastisch. Een enkeling vindt hem oke en hoeft 'm zelf niet. Zie ook pagina 5 en 6 van dit topic.

Ben het met je eens over de tails en burst. Vind zelf de helft van deze bak gewoon matig qua effect door het blauw dat niet vol aanwezig is. Overigens zie ik dat in geen enkele consumenten bak terug. En crackling... tsjah :p. Maar nogmaals is gewoon een kwestie van smaak vooral.

Is wel vol aanwezig, alleen het blijft een camera video. Sommige focussen zich teveel op video's. Daar betrap ik mezelf ook wel eens op.

Meer dan prima box deze Azul. Tempo is wat laag, maar de effecten zijn goed uitgevoerd en blijven ook best prima hangen. Wel aan de flinke kant qua prijs, maar zeker geen tegenvaller!

Is te zien als 7e product in onze show vanaf 3:52 in combinatie met de Arabian Leopard van Luypaers.

2021/2022 eerst funkecompound ooit en zeker niet de laatste wat een topbak was dit! was ook meteen de afsluiter van de avond en dat was een goede keuze!!

Screenshot_20220111-133138_Gallery.jpg

Screenshot_20220111-133646_Gallery.jpg

Screenshot_20220111-133936_Gallery.jpg

Screenshot_20220111-134025_Gallery.jpg

Bijlagen

• 20211219_111906.jpg
    20211219_111906.jpg
    182,9 KB · Weergaven: 0
Sierlijk en een lekker tempo, maar toch duidelijk minder dan de 100-shots bakken, die over de grens verkrijgbaar zijn.

Yes op de valreep in de pocket voor 120 € bij Vathorst met de 20% korting geldig tot vandaag een prima prijs in deze tijd lijkt me.

Ik ben nog op zoek naar een fijne, wat langdurige 30mm bak. Deze staat op de shortlist, maar ik vind de 130 waar hij voor staat best aan de prijs voor 100 shots.

Twijfel om deze.. ik heb de total event van broekhoff, heb het idee dat deze daar niet aan kan tippen

Yes op de valreep in de pocket voor 120 € bij Vathorst met de 20% korting geldig tot vandaag een prima prijs in deze tijd lijkt me.

Zeker, juist vooral omdat het ook nog eens een Funke is, dan heb je met 120 euro wel een goede prijs te pakken. Ik weet zeker dat volgend jaar deze minimaal 50 piek omhoog zal gaan. Zelf heb ik genoeg Funke gehad, denk wel alles al eens te hebben afgestoken en dan hoeft het voor mij nu niet meer perse, juist omdat je voor dat geld heel veel andere mooie spullen kan kopen. Als Lesli niet de fabriek gaat veranderen van het vuurwerk van Vuurwerktotaal, dan vind ik dat dit merk ook wel met heel veel spul in de buurt komt van de kwaliteit van Funke. Zo zijn er nog wel wat merken die goed mee kunnen gaan met bepaalde items. Hoe dan ook, je hebt dus een prima prijs betaald voor je bakkie. :)

Back
Bovenaan