[Funke NL] Azul

Had hem besteld bij vuurwerkstaffel. Kreeg net telefoontje dat hij niet uitgeleverd wordt (vanaf hun leverancier) balen. Ik keek erg uit naar deze.:cry:

Had hem besteld bij vuurwerkstaffel. Kreeg net telefoontje dat hij niet uitgeleverd wordt (vanaf hun leverancier) balen. Ik keek erg uit naar deze.:cry:
Alleen niet bij hun geleverd dan? Ik hoor van verschillende verkooppunten om me heen dat ze minder voorraden binnenkrijgen dan besteld en dat er niets bijbesteld kan worden.

Alleen niet bij hun geleverd dan? Ik hoor van verschillende verkooppunten om me heen dat ze minder voorraden binnenkrijgen dan besteld en dat er niets bijbesteld kan worden.

Geen idee. Maar er zijn ook veel producten van de site af. Denk dat er veel vraag is of leveringsproblemen. T blijft een gokje. Hopelijk hebben anderen wel geluk.

Een mooie bak, maar het woord degelijk is wellicht de beste beschrijving. De effecten zijn prima, het tempo is goed, maar hij stijgt absoluut niet boven bakken uit in dezelfde prijsklasse. Voor de gemiddelde consument een prima bak, wel wat kostbaar in verhouding, maar ikzelf zou het niet snel meer kopen.

Ik kan mij wel vinden in bovenstaande meningen. Kwam natuurlijk ook deels door de wind, maar de echte wow-factor ontbrak en de effecten in het eerste deel van de 2e en 3e cake waren niet allemaal even top. Het groen en blauw van Funke is wel waanzinnig mooi. Oh en het label/de doos ook trouwens, prachtig. Liep ook prima door.

Azul 3.jpg

Azul 1.jpg

Op zich is er niks/weinig mis met deze box. Maar vooral cake 2 en 3 vielen mij behoorlijk tegen dat ik, zeker gelet op de prijs, deze niet snel zou aanraden.
In cake 4 zaten zelfs een paar zonder burst.

Back
Bovenaan