Freestyle Trics

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1151
Artikelnaam: Trics
Netto kruitgewicht: ...
Aantal schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: Wat is de tric van deze 25 schots cake? Het superdikke gouden vertragende ghosteffect! Check 'm!
Max. tube diameter: 25/30mm
Kartoninhoud: 8/1
Voorverkoopprijs: € 25,00
Adviesprijs: € 27,00
O.a. te koop bij: Vuurwerktotaal.nl

1151-Freestyle-Trics-right-kopi%C3%ABren.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Vuurwerktotaal voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
vond dit toch een van de mindere van de avond, vond de ghost effect niet bepaald goed voor de dag komen, heb betere cakes met ghost effects gezien

Laatst bewerkt:
Weer een andere combinatie, qua kleuren wel heel leuk.
Was zelf ook niet heel erg onder de indruk verder, zou deze tijdens een Happy Hour kunnen kopen, maar zou heb niet bestellen in de voorverkoop.

Idee top, uitvoering leek een wat mindere versie. Hopen dat die in december wat beter uitgevoerd is. Hierbij mijn filmpje gemaakt tijdens de Vuurwerktotaal Winkeliersdemo 2018:

Dit lijkt toch verrekte veel op de 1e cake uit de Mixed Gold 2 Blue
Wat slappe burst en kleine effecten maar oh zo mooi blauw.

WOW! Wat een prachtige cake op de laatste film! Andere kleuren dan op de demofilms van september, maar zo vind ik hem echt veel mooier! Echt super dat lichtblauw en dan die combinatie met gouden ghost effect. Toen ik de Mixed Gold 2 Blue voorbij zag komen op de demo dacht ik al: dat lichtblauwe effect wil ik los in een cake hebben.

Nu dubbel blij dat ik hem gewonnen heb, nogmaals bedankt VWT en VWC, hier ga ik van genieten!

Alleen voor de kleur ga ik hem niet kopen helaas, want het is wel een gaaf en uniek kleurtje!

Ja, gewoon nog een berichtje, wat een prachtige kleuren! Welliswaar niet de grootste effecten, maar dat hoeft ook niet altijd wat mij betreft.

Vind het ook een hele gave cake, zoals al vaak gezegd dat blauw is echt ontzettend gaaf. De boeketten mogen wel een stukje groter en voller.

Erg mooie cake vond ik! Gewonnen met de winactie, waarvoor nogmaals mijn dank. Het blauw is eigenlijk geen blauw te noemen, meer aqua / witblauw, moeilijk te omschrijven. De blinkers deden mij denken aan stage-vuurwerk, van die mines die dan in 1 keer tot ontbranding komen. Erg bijzonder en uniek effect, zeker een aanrader!

Deze was echt prachtig! Hele mooie kleur van soort lichtblauw en dat in combinatie met die gouden blinkers is echt geweldig om te zien. Die van mij had volgens mij wat haast maar dat gaf verder niet, heel erg van genoten.

Gratis gekregen bij mijn bestelling,
Best leuke cake, maar zou 'm zelf niet kopen.
Vrij kleine en lege boeketjes, de blinkers en salvo's maken het een leuke cake.
Samen geschoten met de Blue Titanium, de Trics als eerste geschoten.

voor mij was dit de tegenvaller van het jaar, magere boeketten. Wel mooie kleuren.
Overal geen blijver voor mij.

Back
Bovenaan