Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
komt in loop van jaar weer de Karton Big19 terug en d3e aanbieding Cruel Traction ?? zit er aan tedenken om ergens anders tegaan bestelen en bij jullie zins mij andere winkel me tog beetje hard heb laten vallen kwa produchten en slechte vuurwerk pfff
Ik heb van Wolff de voorraden van onderstaande producten aangepast en deze zijn weer bestelbaar:
- Mad Twister
- Viking
- future legend
- Cruel Traction
- Return of the Phoenix
- Stormchaser
- Wingss of Darkness
En onderstaande artikelen heb ik nieuw op de site geplaatst:
- Exodus
- Joy Ride
- ultimate Screamer
Is het nou echt goedkoper, ik zie niet echt iets datbik zeg dat is een top aanbieding, ben big19 fan maar die is duurder
Nouja als je bijv. de red ghost voor €9,85 en de Viking voor €27,25 geen goede aanbiedingen vindt dan weet ik het ook niet meer![]()
Dat is waar maar de boxen zijn in deze acties meestal maar een tientje goedkoper ofzo, dan heb ik liever 11 maanden langer beschikking over mn geld. Meestal zijn er ook in oktober-december nog wel acties te vinden waarbij je de boxen voor ongeveer hetzelfde kunt krijgen en soms zelfs goedkoper.
Geen haat maar gewoon verbazing dat sommigen nu al dikke bestellingen plaatsen en daarmee in mijn opzicht niet echt veel besparen. (Behalve als je een karton red ghost bijvoorbeeld doet).
Hello,
Is die Wings of Darkness bestaande voorraad 2016, of wordt dit nieuwe lichting?