Freakactie Vuurwerk Huizen 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
En? Ben ik de eerste freak die het familie festival heeft besteld:D

Inmiddels weer bijna aan de 500 euro.... en het is nog niet eens half januari:bonk:

Dat "familie"-spul is best geinig voor 12-en Savendro. Ik had afgelopen jaarwisseling de Familie Festival en die was vermakelijk. De uitgaven-tussenstand is bij mij ruim 175 euro, het gaat bij mij ook iets rapper dit jaar.. Met dank aan Patrick die met mooie items komt die voor de jaarwisseling niet verkocht werden in Huizen. :)

De afhaalblokken voor de 28ste staan op gesloten.
Echter heb ik voor de blokken : 06.00-07.00, 07.00-08.00, 19.00-20.00 en 21.00-22.00 uur.

Plaats je je eerste order bij ons en je wilt in een van de bovenstaande blokken, kies dan 30/12 als afhaaltijd en geef bin olmerkingen aan welke tijd je de 28ste wilt komen.

Heb je al een eerder order geplaatst, kies dan 30/12 en ik koppel hem aan je andere bestelling.

Maandag zal ik de afhaaltijden voor de 28ste weer zichtbaar zetten, sorry voor het ongemak!

Ik heb er sowieso nog 2 liggen, die gaan maandag de site op en als evolution ze nog heeft bestel ik ze nog bij voor deactie prijs.

Excuses voor mijn late reactie! Bedankt voor het aanvullen van Cruel Traction en Viking :D Zojuist een bestelling geplaatst!

Wel typisch trouwens, op de website kreeg ik een melding dat mijn betaling is mislukt maar ik heb wel direct een bevestigingsmailtje met afhaalbewijs ontvangen. Moet ik mij zorgen maken?

Excuses voor mijn late reactie! Bedankt voor het aanvullen van Cruel Traction en Viking :D Zojuist een bestelling geplaatst!

Wel typisch trouwens, op de website kreeg ik een melding dat mijn betaling is mislukt maar ik heb wel direct een bevestigingsmailtje met afhaalbewijs ontvangen. Moet ik mij zorgen maken?

Je hoeft je geen zorgen te maken! Heb de bestelling in goede orde binnen gekregen, zal de melding doorzetten naar de icter, was laatst ook al een x maar konden toen nuet achterhalen hoe dat kwam.

Dat had ik laatst ook al inderdaad. Toen ook contact gehad met Patrick. Die kon mij verzekeren dat alles goed gegaan was.

Bedankt Patrick! :)

Graag gedaan, ze waren er al mee bezig om t probleem te achterhalen.
Maar zal ze zeggend at nu even goed opgelost moet worden aangezien het niet een x is geweest.
En voor jullie als klant staat het heel vreemd, geld weg, site zegt niet goed en er komt wel een mail dat goed gegaan is.

Maandag maar eens in verdiepen en ook weer kijken of we wat spullen bij kunnen bestellen :)
En mogelijk nog een cakebox op de site knallen, die iemand toch niet wilde en heel misschien nog een hele fraaaie cake toch nig kunnen bemachtigen en dan weer op de site zetten :)

Wordt vervolgt!

Graag gedaan, ze waren er al mee bezig om t probleem te achterhalen.
Maar zal ze zeggend at nu even goed opgelost moet worden aangezien het niet een x is geweest.
En voor jullie als klant staat het heel vreemd, geld weg, site zegt niet goed en er komt wel een mail dat goed gegaan is.

Maandag maar eens in verdiepen en ook weer kijken of we wat spullen bij kunnen bestellen :)
En mogelijk nog een cakebox op de site knallen, die iemand toch niet wilde en heel misschien nog een hele fraaaie cake toch nig kunnen bemachtigen en dan weer op de site zetten :)

Wordt vervolgt!

Ben benieuwd:bonk:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan