Starball
VWC lid
Heb deze hier voor het 2e haar op rij besteld en gewoon een top bak.Was die wel top?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb deze hier voor het 2e haar op rij besteld en gewoon een top bak.Was die wel top?
Ja hoor, batch 24 was gewoon dik.Was die wel top?
Hoezo? Staat er gewoon tussenWord de insane crown bomber nog bijgevuld?
Voor jou buurtassortiment het beste 6x .. assortiment? Twijfel nog tussen mega star 6 assorted of buurtassortiment 1.0Dit jaar voor het eerst naar jullie. Zojuist het buurtassortiment en de super flowers besteld.
Gezien de wishlist zal de order nog wel groeien![]()
Ben van plan om meerdere assortimenten aan te schaffen, maar heb voor nu de buurt genomen. Nog nooit gehad en komt erg goed over op de straatfilms die ik gezien heb. Ook mede freaks die er positief over zijn.Voor jou buurtassortiment het beste 6x .. assortiment? Twijfel nog tussen mega star 6 assorted of buurtassortiment 1.0
3 assortimenten heb ik standaard al jaren en dat zijn de bomb 25x xl, ultimate city trip en de six box. Vorig jaar had ik ook nog de wckd six ( vond ik matig ). Buurtassortiment 1.0 nog nooit gehad en denk dit jaar maar eens proberenBen van plan om meerdere assortimenten aan te schaffen, maar heb voor nu de buurt genomen. Nog nooit gehad en komt erg goed over op de straatfilms die ik gezien heb. Ook mede freaks die er positief over zijn.
Vorig jaar had ik de Disturbed, denk dat daar geen 1 ass aan kan tippen, maar is ook gelijk bijna het dubbele in prijs.
Wil de valk 19 en de 5x16 en 5x25 schots assortimenten ook nog aanschaffen op den duur bij Valk.
Buurtassortiment is ook weer zo een voorbeeld die ik jaren wil maar nu eindelijk een keer in de collectie heb. Vind de assortimenten bij Valk echt goed, dus wil er zeker nog wat bij3 assortimenten heb ik standaard al jaren en dat zijn de bomb 25x xl, ultimate city trip en de six box. Vorig jaar had ik ook nog de wckd six ( vond ik matig ). Buurtassortiment 1.0 nog nooit gehad en denk dit jaar maar eens proberen
Ultimate city trip zou ik dan erbij halen. Altijd goedBuurtassortiment is ook weer zo een voorbeeld die ik jaren wil maar nu eindelijk een keer in de collectie heb. Vind de assortimenten bij Valk echt goed, dus wil er zeker nog wat bij.
Afgelopen jaar de final gehad, behoorlijke beukersUltimate city trip zou ik dan erbij halen. Altijd goed
Komt denk ik alleen op valk vuurwerk normaal en niet op vuurwerk per doos dacht ikKomt de valk ti thunder/air damage nog terug dit jaar?
Hopelijk word VWPD nog aangevuld met andere artikelenPrecies, had deze afgelopen jaar namelijk ook bij vwpd gekocht en ook karton all at once afgestoken, leuk geweld
Buurtassortiment genomen?Moet zeggen dat vwpd scherp geprijst is! Goed bezig! Nu al een mooie assortiment verkrijgbaar.
Ik iig welBuurtassortiment genomen?