Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Klopt. Maar wat je ook besteld, geld krijg je sws altijd terug bij vuurwerk per doosIk zou maar even wachten met verder bestellen, in DenHaag lopen ze te kloten.
De verdeling is momenteel leuk op het forum, de één houdt zich bezig met Den Haag en de ander is bezig met vuurwerk bestellen.Ik zou maar even wachten met verder bestellen, in DenHaag lopen ze te kloten.
Gewoon bestellen! Verbod voor eind 2025 zal echt heeeeeel moeilijk worden en te vroeg dag... komt het er wel heb je het geld weer terug op dat moment... gewoon klein spaarpotjeDe verdeling is momenteel leuk op het forum, de één houdt zich bezig met Den Haag en de ander is bezig met vuurwerk bestellen.
Srry verkeerde citaatKlopt. Maar wat je ook besteld, geld krijg je sws altijd terug bij vuurwerk per doos
Ik doe beide! Lekker schelden op de politiek terwijl je aan het bestellen bent!De verdeling is momenteel leuk op het forum, de één houdt zich bezig met Den Haag en de ander is bezig met vuurwerk bestellen.
Is voorraad van afgelopen jaar, dus zeker weten goedAlles wat nu aangeboden word is al voorradig of word dit 2025 batch?
dat klopt alle bestellingen die je doet worden samengevoegd bij de eerste bestellingMisschien dat ik er overheen lees. Maar worden de latere bestellingen die je doet automatisch toegevoegd aan de ophaal tijd van je eerste bestelling?
Ik ook ja.. Ik ga er eens een mailtje aan wagen alvorens conclusies te trekken.
GoedenmiddagIk heb op mijn mail helaas niks meer vernomen.
Goedenmiddag
Welke mail en waar is deze naartoe gemaild.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Goedenavond,
Ik heb een pb gestuurd.
Allemaal net iets anders maar qua burst en prijzen hetzelfde ongeveer. Als je de pyro 5x19 hebt zou ik niet ook nog de bunga halen. Overigens zeer goedkoop en leuk voor in de vooravondVraagje, is de Valk Bunga 5-19XL hetzelfde setje als de Bunga 19 en de Pyro 5? De Bunga 5-19 zien eruit als vierkant en 20 schoten en in de tekst weer 19. Beetje verwarrend. Anders ga ik alles dubbel bestellen, dat hoeft ook weer niet![]()
Was die wel top?Is de 1.2" Insane crown bomber '24 batch?