[FREAKACTIE 2025] Vuurwerkperdoos

Afgelopen jaar 2 dagen in rijssen wezen ophalen en niks gezien daar. Moet nu dus naar geesteren ophalen dus even kijken hoe ik rij
Over de weg is het beste!

Ik mowt eerlijk zeggen dat ik van klanten niet heb gehoord dat ze rond geesteren zijn aangehouden met een controle. Maargoed het kan altijd natuurlijk. Gelukkig blijven jullie allemaal onder de 25kg :d

Sinds de levering vanuit Geesteren gaat hier mijn spul opgehaald en nog nooit een Wout gezien.
Die ene rit gewoon een keer aan de snelheid houden en geen opvallend rij gedrag vertonen.

Oohja en onder de 25kg zitten dat lukt makkelijk🤣

Ik wil naast de sensation boxen ook de forza boxen van hello bestellen. Weet iemand zo of er bepaalde veel op elkaar lijken?

Ja die lijken gigantisch op elkaar. Niet perse Sensation nummer 1 met Forza 1 etc.
De Hello - Forza serie is als ik mij niet vergis een omlabeling (of afgeleide?) van de Katan Special serie. Deze kwamen in kooi binnen.

De Sensation boxen zijn ook 4 van de 5 afgeleide van de Special serie. Maar kwamen zonder kooi binnen. De reacties liegen er echter niet om.

Bekijk de video’s en trek je eigen conclusie zou ik zeggen. Hoort alleen niet helemaal thuis in het VWPD topic 😉

Ja die lijken gigantisch op elkaar. Niet perse Sensation nummer 1 met Forza 1 etc.
De Hello - Forza serie is als ik mij niet vergis een omlabeling (of afgeleide?) van de Katan Special serie. Deze kwamen in kooi binnen.

De Sensation boxen zijn ook 4 van de 5 afgeleide van de Special serie. Maar kwamen zonder kooi binnen. De reacties liegen er echter niet om.

Bekijk de video’s en trek je eigen conclusie zou ik zeggen. Hoort alleen niet helemaal thuis in het VWPD topic 😉
Oeps sorry... vwpd is sws de allerbeste!

Omdat ze een heel jaar gefinancierd zijn. Rente..
En vraag en aanbod wellicht. De kans dat er dit jaar nog Cairo's in kooi binnen zullen komen acht ik zeer klein tenzij er nog leveringen onderweg waren. Dus eigenlijk gewoon blij zijn dat je ze voor een mooie prijs kan kopen en dat het dan wat duurder is dan vorig jaar kun je maar beter voor lief nemen. Anders had je zelf vorig jaar groot in moeten kopen ;)

En dat niet alleen...
Toen VWPD vorig jaar online kwam, werd ook gewerkt met de inkoopprijzen zoals door Magnum aangeleverd.
Deze zijn bij additionele bestellingen ook (fors) omhoog geschroefd bij diverse producten en importeurs. Nieuwe voorraden, nieuwe prijzen, maar de verkoopprijzen op VWPD bleven grotendeels gelijk. Dat is nu gerectificeerd.

Bovendien zijn er ook nu van producten nieuwe restpartijen ingekocht. Combineer dat met vraag en aanbod.... en tadaaaa.

Ik hoef geen wit voetje te halen, begrijp me aub niet verkeerd. Maar gemiddeld genomen is VWPD nu erg scherp geprijsd. Veel producten zijn nu goedkoper dan vorig jaar bij hen. Maar over de gehele linie worden scherpe prijzen gehanteerd. Natuurlijk heb je wel eens een stunt actie elders die iets goedkoper is. Maar dat is dan voor dat ene product, en niet het gehele assortiment.

Vwpd is absoluut scherp geprijsd met het overgrote deel van hun assortiment, vandaar dat ik hier ook jaar in jaar uit bestel.

Toch mogen we ook kritisch zijn hier op het forum? Van de goedlopende producten word de prijs het jaar erop gewoon verhoogd omdat ze toch wel verkopen. En dat is uiteraard het goed recht van de ondernemer en ik zou als ondernemer precies hetzelfde doen.
Zelfde met de big valk 19, eerder per 12 voor 110/120 dacht ik en tegenwoordig voor 6 stuks €90. een prijsstijging van 50%.

Omdat ze een heel jaar gefinancierd zijn. Rente..
Dat is onzin, en mocht dat zo zijn dan is het wel dik betaald die voorfinanciering. Vorig jaar waren ze €130,00 in Augustus en nu in jan €150,-- eigenlijk zouden ze goedkoper dan de €130 moeten zijn mocht je in het financieringsverhaal geloven/

Dat is onzin, en mocht dat zo zijn dan is het wel dik betaald die voorfinanciering. Vorig jaar waren ze €130,00 in Augustus en nu in jan €150,-- eigenlijk zouden ze goedkoper dan de €130 moeten zijn mocht je in het financieringsverhaal geloven/
Dan begrijp je het niet helemaal.. Stel, ze zijn in april gekocht en betaald.. Dan staan ze er al bijna een jaar. Die kosten heb je een jaar gemaakt en daar mis je dan rente over.. Die moet terugverdient worden lijkt me? Het is gewoon rente wat je normaal over een lening ook betaald toch?

Ik zeg niet dat het zo is, ik kan me alleen voorstellen dat het zo is. Zo werkt het namelijk bedrijfstechnisch..

Dan begrijp je het niet helemaal.. Stel, ze zijn in april gekocht en betaald.. Dan staan ze er al bijna een jaar. Die kosten heb je een jaar gemaakt en daar mis je dan rente over.. Die moet terugverdient worden lijkt me? Het is gewoon rente wat je normaal over een lening ook betaald toch?

Ik zeg niet dat het zo is, ik kan me alleen voorstellen dat het zo is. Zo werkt het namelijk bedrijfstechnisch..
Snap dat wel, bestellen / reserveren is niet direct betalen, en wat jij aan Valk betaald mis jij de rente over en krijgt Valk de rente over....

Snap dat wel, bestellen / reserveren is niet direct betalen, en wat jij aan Valk betaald mis jij de rente over en krijgt Valk de rente over....
Er zijn al inkoopkosten over gemaakt dus die vlieger gaat niet helemaal op ;)

Maar laten we dit maar bij de boekhouders laten haha.. Ze hebben gewoon mooie scherpe prijzen en 25 euries voor een Caïro is gewoon acceptabel.

Goedenavond memebers/freaks

Graag zouden wij van jullie willen weten/vragen welke producten missen jullie nog op vpd ( denk aan karton producten/ nieuw of niet meer in ons assortiment) maar ook met betrekking tot boxen nieuwe of bestaande maar niet meer in ons assortiment .
Wij gaan dan kijken of er mogelijkheden bestaan om dezen aan het assortiment toe te voegen, let wel er moet voldoende animo voor zijn en het moeten wel producten zijn die wel op dit moment in een huidig assortiment zitten ( niet welke niet meer in productie zijn en dus opnieuw geproduceerd zouden gaan moeten worden, daar hebben wij het "oude tijden herleven" topic voor ) .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk
De Zodiac van Riakeo zou een mooie aanvulling zijn

Goedenavond memebers/freaks

Graag zouden wij van jullie willen weten/vragen welke producten missen jullie nog op vpd ( denk aan karton producten/ nieuw of niet meer in ons assortiment) maar ook met betrekking tot boxen nieuwe of bestaande maar niet meer in ons assortiment .
Wij gaan dan kijken of er mogelijkheden bestaan om dezen aan het assortiment toe te voegen, let wel er moet voldoende animo voor zijn en het moeten wel producten zijn die wel op dit moment in een huidig assortiment zitten ( niet welke niet meer in productie zijn en dus opnieuw geproduceerd zouden gaan moeten worden, daar hebben wij het "oude tijden herleven" topic voor ) .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk
De gehele Madness serie van Hello fireworks. Maar met name de topaz blue.

Back
Bovenaan