twannes999
VWC lid
Top. Heb ik daar ook gehaald samen met de bomb 5x25XL en ultimate city tripIk iig wel![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Top. Heb ik daar ook gehaald samen met de bomb 5x25XL en ultimate city tripIk iig wel![]()
Momenteel is dat artikelnummer 5136, MAAR...Welke batches van de 400 shots display levert VWPD uit?
Dus moeilijke keus om hem nu te bestellen. Afgelopen jaar zo veel mensen gesproken die de ' verschrikkelijke ' variant hadden. Wil zeker zijn van een top boxMomenteel is dat artikelnummer 5136, MAAR...
Er zijn ook weer 2 varianten van de 5136. Op de omdoos staat dezelfde fabrikant en batchcode, maar het zijn wel 2 fysiek verschillende maten.
Valk heeft hun klachten bij Rubro neergelegd. Vanuit Rubro werd toegezegd dat degene die Valk nu heeft wél goed zijn.
Echter: Valk heeft nooit specifieke batches aangeboden of beloofd. Nieuwe import weet niemand de kwaliteit van en restantpartijen kunnen uit verschillende batches bestaan. Oftewel: welkom bij de vuurwerk grabbelton met kwaliteit inconsistenties.
Er zit een winkel in de buurt die de 5646 heeft volgens de berichtenDus moeilijke keus om hem nu te bestellen. Afgelopen jaar zo veel mensen gesproken die de ' verschrikkelijke ' variant hadden. Wil zeker zijn van een top box
Ik denk dat Valk onze centjes zal stelen als de overheid beslist dat vuurwerk met oud en nieuw niet doorgaatJullie bevestigen ook dat je je geld terug krijgt bij een verbod??
Daar ben ik ook benieuwd na!?Jullie bevestigen ook dat je je geld terug krijgt bij een verbod??
Kartonnetjes Caïro zijn jouw favoriet toch?hop hop allemaal bestellen.