[FREAKACTIE 2025] Vuurwerkperdoos

Goedenavond memebers/freaks

Graag zouden wij van jullie willen weten/vragen welke producten missen jullie nog op vpd ( denk aan karton producten/ nieuw of niet meer in ons assortiment) maar ook met betrekking tot boxen nieuwe of bestaande maar niet meer in ons assortiment .
Wij gaan dan kijken of er mogelijkheden bestaan om dezen aan het assortiment toe te voegen, let wel er moet voldoende animo voor zijn en het moeten wel producten zijn die wel op dit moment in een huidig assortiment zitten ( niet welke niet meer in productie zijn en dus opnieuw geproduceerd zouden gaan moeten worden, daar hebben wij het "oude tijden herleven" topic voor ) .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk
karton Monster ride

Dat was afgelopen jaar echt niet, ze stond op B wegen rond geesteren veel in de buurt van Almelo en Rijssen.
Als in: het actief, willekeurig controleren van binnenlands vervoer op (de hoeveelheid) vuurwerk in de laatste dagen van het jaar? Of auto's die uit (richting van) Duitsland kwamen? Deel van de plaatsen die je noemt liggen redelijk van de grens vandaan.

Ik kan me niet heugen dat ik zoiets eerder heb gehoord, i.e. dat men (ruim binnen landsgrenzen) willekeurig controleert op (hoeveelheid) vuurwerk, i.p.v. louter bij grensovergangen. Wel dat auto's gespot worden tijdens het (te) vol laden bij een vw-winkel, en vervolgens a.d.h.v. het nummerbord aan de kant worden gezet.

Laatst bewerkt:
Als ze je hier pakken met teveel vuurwerk pakken ze je dan ook alles af?Of zeggen ze bel een maat want zo mag je niet verder rijden

Als ze je hier pakken met teveel vuurwerk pakken ze je dan ook alles af?Of zeggen ze bel een maat want zo mag je niet verder rijden
Zelfde als met een kilo wiet, 5 gram wordt gedoogd voor de consumemeerder en voor de andere 995 gram kan je een maat bellen.

Ik werk in Rijssen, ze staan daar gewoon vaak. Transport, aanhangers etc.. die dingen, soms alcoholcontrole of scooters. Schuin tegenover Knalkeet, niks om je zorgen over te maken.

Back
Bovenaan